جلالی: بازی سخت و سنگینی بود/ عملکرد داوری ایده آل بود

سرمربی تیم پیکان درباره بازی برابر گسترش فولاد گفت: بازی برابر این تیم سخت و سنگین بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به دلیل قطع برق در ورزشگاه شه قدس نشست خبری جلالی در تاریکی برگزارشد. 

مجید جلالی سرمربی تیم پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: اصلاً فکر نمی‌کردیم که این دیدار تا این حد سخت باشد. حریف طوری بازی می کرد که شرایط را رفته رفته سخت‌تر کرد. نمی‌توانستیم با نوع بازی حریف خودمان را وقف بدهیم. تنها راهش این بود که با تعویض‌هایی که انجام می‌دهیم، ریتم بازی را عوض کنیم که تا حد زیادی هم موفق به انجام این کار شدیم و به بازی‌مان شتاب دادیم و خوب بازی کردیم.

جلالی افزود: بازی خیلی سنگین و سختی بود. حریف خیلی فشرده و به بهترین شکل ممکن دفاع کرد. در 8، 7 دقیقه آخر به‌خاطر اینکه بازیکنان ما نگران بازی می‌کردند، گسترش فولاد دو سه فرصت داشت. این تیم از چیزی که من قبلاً دیده بودم، خیلی متفاوت‌تر بازی کرد و در کل خیلی تیم بهتری بود.

او درباره نیمکت‌نشینی امیرحسین صادقی تصریح کرد: این تصمیم کاملاً فنی است. قبل از بازی پرسپولیس امیر حسین صادقی خیلی منظم در تمرینات بود. من کاملاً از او راضی هستم. از صادقی ممنونم که با تجربه حضور در جام جهانی، روی نیمکت می‌نشیند و حتی به تیم کمک هم می‌کند. هم از صادقی و رحمان احمدی تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم پیکان درباره عملکرد داوری خاطر نشان کرد: داوری این دیدار ایده آل و بی نقص بود. به نظرم او خیلی خوب قضاوت کرد. از کمیته داوران هم ممنونم که یک گروه داوری خوب را برای بازی‌های ما گذاشت.

 انتهای پیام/

 اظهارات جلالی درباره بازی با گسترش فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار