سرمربی تیم سیاه‌جامگان

بازی کردن با تیم‌های قدیمی خاطره‌انگیز است

سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: می‌دانید که من ابومسلمی هستم و زمانی که با تیم‌های قدیمی مثل ملوان، تراکتور و سپاهان و ... بازی می‌کنم، خاطرات قدیمی زنده می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اکبر میثاقیان عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می‌دانید که من ابومسلمی هستم و زمانی که با تیم‌های قدیمی مثل ملوان، تراکتور و سپاهان و ... بازی می‌کنم، خاطرات قدیمی زنده می‌شود.

وی افزود: بازی کردن با تیم‌های قدیمی یک حال دیگری دارد و سپاهان همیشه سپاهان است و ما هم یک تیم جنگنده هستیم و انشالله که یک بازی جون‌دار را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم سیاه جامگان تصریح کرد: نوسانات به این دلیل است که در سه بازی در دقیقه 90 گل خوردیم و نتیجه پیروزی را عوض کردیم؛ بازی هفته قبل خوب بازی نکردیم و پیکان بهتر از ما بازی کرد و فردا احساس می‌کنیم که نخستین بازی ما خواهد بود.

وی عنوان کرد: من هم مرد روزهای سخت است و درحالی که سن و سالم بالا رفته است، اما همیشه تیم‌های من خوب بازی کرده است و اصفهان را دوست دارم و خاطرات خوبی از اصفهان دارم و انشالله تیم‌ ما 7 و 8 خواهد شد.

میثاقیان بیان کرد: همیشه روی لبه تیغ هستم و زندگی من همیشه این جوری بوده است و همان طور که می‌گویند ضدفوتبال هستم این مسائل هم هست؛ فصل قبل من اشتباه کردم در یارگیری و تیم ما بسیار جوان است و مطمئن هستم که فردا از تیم ما خوشتان خواهد آمد و همیشه این چالش‌ها وجود دارد.

وی افزود: 35 سال سرمربی بودم و همیشه این مسائل و برنامه‌ها بوده است اما خداوند همراه من بوده است و امام رضا مرا کمک کرده است؛ سپاهان تیم با شخصیتی است اما تیم ما هم قدر است و شخصیت دارد و از چیزی نمی‌ترسد.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خاطر نشان کرد: مربیان ما فیلم‌های بازی سپاهان را آنالیز کرده‌اند و این تیم از مهره‌های خوبی برخوردار است اما تیم ما جوان و پرتلاش است.

وی در مورد بازیکنان مصدوم و محروم اظهار کرد: حسین بادامکی و روح‌اله سیف‌الهی به دلیل محرومیت در بازی فردا حضور ندارد؛ بادامکی یکی از بازیکنان با شخصیت ایران است.

میثاقیان در ادامه گفت: نمی‌توانم سبک بازی سپاهان را برای شما تشریح کنم اما بازی سختی است و نمی‌توانم بگویم چه کسی پیروز خواهد شد؛ هر تیمی که خوب بازی کند و شانس هم بیاورد، پیروز می‌شود.

وی در مورد رودخانه خشک زاینده‌رود نیز اذعان کرد: زمانی که در ابومسلم بازی می‌کرد، وقتی به اصفهان می‌آمدم زاینده رود برایم خاطره انگیز بود وامیدوارم مشکل این رودخانه حل شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.