تعهداشتغال؛

اجرایی شدن ۳۴ درصد از تعهد اشتغال شهرستان دلفان

فرماندار دلفان گفت: ۳۴ درصد از تعهد اشتغال شهرستان دلفان تاکنون اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جعفر طولابی فرماندار دلفان با تأکید بر ضرورت تلاش مضاعف مسئولان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها جهت انجام تعهد سند اشتغال امسال به میزان تعیین‌شده و حتی بیشتر از آن، اظهار داشت: تاکنون ۳۴ درصد از میزان تعهد سند اشتغال سال ۹۶ محقق شده است.

وی افزود: کمیته راستی آزمایی باید به‌صورت منظم و مستمر روند اشتغال‌زایی و ثبت در سامانه رصد را در دستور کار قرار دهد.

فرماندار دلفان همچنین بر تسریع درروند پیشرفت فیزیکی پروژ‌های حوزه اقتصاد مقاومتی درزمینهٔ‌های مختلف بهداشت و درمان، کشت گیاهان دارویی، توسعه شبکه‌های آبیاری تحت‌فشار، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای روستائیان و مناطق محروم تأکید کرد.

علی قاسم پور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلفان نیز بابیان اینکه امسال ۷۳۳ شغل جدید در این شهرستان ایجادشده که این تعداد ۳۴ درصد از سهمیه شهرستان در سند تعهد اشتغال بوده است عنوان کرد: بر اساس سند اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان با برش شهرستانی، سهم اشتغال‌زایی شهرستان دلفان دو هزار و ۱۲۴ نفر در سال ۹۶ با حجم سرمایه‌گذاری سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تعیین‌شده است.

وی با اشاره به سقف تعهدات اشتغالی دستگاه‌های شهرستان در سند اشتغال امسال، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی با ۴۷۵ نفر بیش از ۲۲ درصد، اداره صنعت و معدن با ۲۹۵ نفر بیش از ۱۳ درصد، شبکه بهداشت و درمان با ۲۸۲ نفر و اداره آموزش‌وپرورش با ۱۷۲ نفر به ترتیب دستگاه‌هایی هستند که بیشترین سهم تعهدات اشتغالی را در شهرستان دارا هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دلفان، گفت: به‌جز جهاد کشاورزی شهرستان که تاکنون با ایجاد اشتغال برای ۲۳۹ نفر تقریباً نیمی از تعهدات اشتغالی خود را اجرایی کرده معمولاً سایر دستگاه‌ها در نیمه دوم امسال تعهدات اشتغالی خود را اجرایی می‌کنند.

انتهای پیام/م

۳۴ درصد از تعهد اشتغال شهرستان دلفان اجرایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.