سپاه پاسداران بال های قدرت کشور

نماینده مردم شهرستان‌های رودبار جنوب، قلعه‌گنج، کهنوج، فاریاب و منوجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بال‌های قدرت کشور ما سپاه پاسداران است و اقتدار کشورمان را مدیون نخبه‌های ایرانی هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، احمد حمزه نماینده مجلس پنج شهرستان جنوبی کرمان گفت : برجام و برنامه هسته‌ای، ابزار فشار آمریکا بود که با آن بتواند کشور ما را تحت فشار قرار دهد و نقش ما را در دنیا کوچک کند.

وی افزود : ما باید با هوشیاری تمام مسائل کشور را رصد کرده و از هر مسأله تفرقه‌افکن پرهیز کنیم، هر اندازه بتوانیم اقتصاد مقاومتی را با اقتصاد سایر کشورها یکی کنیم، اثر آمریکا به مراتب کمتر خواهد شد.

حمزه اظهار کرد : فلسفه وارد کردن اقتصاد دانه‌ای خارجی به کشور همین است، اگر منافع اقتصادی آنها در کشور ما باشد به تحریم‌های قبل از برجام بر نخواهند گشت.

نماینده مردم شهرستان‌های رودبار جنوب، قلعه‌گنج، کهنوج، فاریاب و منوجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بال‌های قدرت کشور ما سپاه پاسداران است و اقتدار کشورمان را مدیون نخبه‌های ایرانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه تمام فرموده‌های امام خمینی (ره) تحقق پیدا کرده است، افزود : اینکه امام راحل فرمودند، «اگر سپاه نبود ایران هم نبود»، اکنون ما این واقعیت را مشاهده می‌کنیم.

حمزه منافع کشور را اولویت در همه امورات دانست و تصریح کرد: درست است که دیدگاه‌های سیاسی متفاوتی در کشور وجود دارد، اما وقتی که منافع ملی کشور و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در میان باشد همگی یکپارچه از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در همه شرایط حمایت خواهیم کرد، چرا که در قبال قطره قطره خون شهدا مسؤول هستیم.

وی با اشاره به مشکلات مردم شهرستان منوجان در مورد اراضی بیان کرد: منوجان جزو شهرستان‌هایی است که در زمینه اراضی کمترین مستثنیاتی را دارد و بیشترین مشکلات را در پنج شهرستان جنوبی کرمان به وجود آورده است.

حمزه ادامه داد: اراضی که قرن‌ها در اختیار مردم بوده، متعلق به مردم است  و منابع طبیعی باید در زمینه رفع این مشکل اقدام کند.

نماینده مردم منوجان در مجلس اضافه کرد : همه ادارات باید به مسأله ملی بودن اراضی شهرستان منوجان به صورت یک بحران نگاه و با اتحاد برای رفع این مشکل اقدام کنند.

انتهای پیام /ی

سپاه مظهر اقتدار کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار