رییس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان خبرداد:

مرگ راکب موتورسیکلت در برخورد کامیون ایسوزو

رییس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان گفت :تصادف یک دستگاه کامیون ایسوزو با یک دستگاه موتورسیکلت در محور چابهار منجر به مرگ راکب موتور شد .

 سرهنگ یدالله ستوده رییس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی مقارن ساعت ۱۷:۰۰ مورخ ۲۰ مهرماه ۹۶ در حدود ۸۰ کیلومتری محور چابهار به زرآباد تصادفی بین یک دستگاه کامیون ایسوزو و یک دستگاه موتورسیکلت رخ داد که بر اثر این سانحه  ۱ نفر راکب موتور در محل فوت  میکند .

سنوده افزود:مامورین پلیس راه در محل حاضر که علت تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده ایسوزو به  نظر رسیده است.

وی یادآور شد انحراف و تجاوز به چپ یکی از شایع‌ترین علل وقوع بسیاری از تصادفات و از مرگبارترین نوع برخورد وسایل نقلیه با هم  است.

سرهنگ  ستوده تصریح کرد: رانندگان ملزم و موظفند بین خطوط و از منتهی الیه سمت راست راه حرکت کنند و بویژه در نقاطی که خط ممتد است حق گذشتن از خط ممتد را نداشته بدیهی ست بی توجهی به مقررات حادثه زاست و ایمنی و جان خود راننده و دیگران را به خطر می‌اندازد.

هم وطنان عزیز هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره ۱۹۷ و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد..


انتهای پیام/ع

سانحه رانندگی  در محور چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار