گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی در جیرفت

یادواره شهدای نیروی انتظامی در آخرین روز از هفته ناجا در گلزار شهدای جیرفت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ ماشالله ملائی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در آخرین روز از هفته ناجا، در مراسم یادواره 42 شهید سرافراز پلیس شهرستان جیرفت که با حضور خانواده معظم شهدا، کارکنان پلیس، مردم و مسئولین برگزار شد، با گلباران قبور مطهر شهیدان یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت که خود از یادگاران دوران دفاع مقدس است در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر و عرض خیر مقدم به حضار ، بویژه خانواده های معظم شهدا، خاطراتی از دوران دفاع مقدس بیان کرد.

وی گفت: شهیدان زنده اند و همه ما وظیفه داریم یاد و خاطره آنان را گرامی داریم و رهروان خوبی برای این عزیزان سفرکرده باشیم.

همچنین در ادامه یحیی کمالی پور نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت امروز نظام اسلامی مرهون فداکاری‌های و خون پاک شهیدان است.

وی افزود:اگر امروز شاهد ناهنجاری‌های اجتماعی و اختلاف های سیاسی درکشور هستیم نشان دهنده این است که راه را اشتباه انتخاب کرده ایم ،اگر پیام شهدا را در زندگی پیاده می کردیم هرگز با چنین مشکلاتی مواجه نمی شدیم.

کمالی پور در پایان گفت:بقا و ثبات این جامعه وابسته به خون پاک شهدای انقلاب است و باید در میدان عمل پاسدار رشادت های این دلیر مردان باشیم.
انتهای پیام/ی

گلباران قبور شهدا در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Bulgaria
اقای کیومرث صالحی
۱۳:۵۱ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
تشریف آورده بودند