شهرداری تبریز صدرنشین تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان

شهرداری تبریز فاتح پنجمین مرحله سی ‌و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان شد.

شهرداری تبریز صدرنشین تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ 73 دوچرخه سوار در این مرحله مسیر 191 کیلومتری سرعین تا تبریز را رکاب زدند که تیم شهرداری تبریز با 61 ساعت و 35 دقیقه و 33 ثانیه در مقام نخست جای گرفت .


تیم های پیشگامان کویر یزد با 61 ساعت و 37 دقیقه و 16 ثانیه و تارتلتو بلژیک با 61 ساعت و 51 دقیقه و 58 ثانیه هم به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.


در بخش انفرادی هم "دیوید ربلین" از کویت با زمان 4 ساعت و 24 دقیقه و 21 ثانیه به مقام اول دست یافت و "نیکولا توفالی" از 0711 آلمان با زمان 4 ساعت و 24 دقیقه و 22 ثانیه و "محمد گنج خانلو" از پیشگامان کویر یزد با زمان 4 ساعت و 24 دقیقه و 51 ثانیه به ترتیب دوم و سوم شدند.


همچنین پیراهن طلایی مرحله پنجم به "راب رویخ" از تارتلتو بلژیک تعلق گرفت ،"ایلیا داویدنوک" از شهرداری تبریز پیراهن کوهستان را از آن خود کرد و پیراهن های سفید و سبز نیز به ترتیب به "ایلیا داویدنوک" از شهرداری تبریز و "مارکو دوئتس" از بیبی دامپ هلند اعطا شد.


سی ودومین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در مجموع در 1010 کیلومتر مسافت در 6 مرحله در مسیرهای تعیین شده استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می شود.


این رقابتها فردا پایان می یابد.

انتهای پیام/خ

پیراهن کوهستان مرحله پنجم دوچرخه سواری ایران - آذربایجان"ایلیا داویدنوک" از شهرداری تبریز ،از آن خود کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.