باحضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

رونمایی از پنج جلد کتابچه تبیین عملکرد فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کتابچه‌های عملکرد فرهنگ و ارشاد فارس رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین رونمایی از پنج جلد کتابچه تبیین عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در شیراز، گفت: کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نگاه متفاوت به کار خود و با درک اهمیت ماموریت، قادر هستند با هم افزایی بیشتر، در مسیر حل مشکلات فرارو گام بردارند.

وی افزود: همانگونه که یک آتش نشان با اقدام اثربخش خود آتش را خاموش می‌کند و اورژانس با نگاه متفاوت، خطر فوری را از فراروی جان انسان‌ها بر می‌دارد، در حوزه فرهنگ نیز باید نگاه به کار و فعالیت دارای ارزش باشد و در این صورت است که در چگونگی و کیفیت شیوه کار حتی با وجود مشکلات و موانع، می‌توان تاثیرگذار عمل کرد.

صالحی ادامه داد: کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌ها و هم افزایی از عوامل کلیدی در حل مسائل فراروی این وزارتخانه در مسیر خدمت اثرگذار به ملت ایران و ایفای نقش موثر در حوزه ماموریت‌ها است.

صالحی با اشاره به مسائل طرح شده از سوی مدیرکل و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ابتدای این نشست، گفت: با تعهد اخلاقی و شرعی تلاش می کنیم تا مسائل و مشکلات فراروی کارکنان این وزارتخانه رفع شوند، اما بهتر است بین دغدغه های خود با کارمان، تفاوت قائل باشیم چرا که در قبال مردم، فرهنگ ایران زمین و فرهنگ دینی به ویژه در شرایط کنونی منطقه و جهان مسئولیت های مهمی بر عهده داریم.

در این آیین، پنج جلد کتابچه تبیین عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در بخش های مختلف فرهنگ، ادب، هنر و قرآن کریم رونمایی شد.
انتهای پیام/ر

مسائل حوزه فرهنگ با نگاه نو قابل حل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار