پرسش و پاسخ رئیس پلیس راه ایلام با نمازگزاران

رئیس پلیس راه استان ایلام با حضور در جمع نمازگزاران روستای هفت چشمه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء روز پنج شنبه به سوالات نمازگزاران پاسخ داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  سرهنگ رضا همتی زاده با حضور در جمع نمازگزاران روستای هفت چشمه پس از نماز مغرب و عشاء که به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاتمی برگزار گردید اظهار داشت این پلیس با برگزاری کلاس های آموزشی برای دهیاران محله پس از آموزش های لازم به عنوان راهور محله و نماینده پلیس راه در روستاها حضور دارند تا در صورت وجود مشکلات و معضلات ترافیکی راههای روستایی و فرعی از هر نظر خصوصا نواقصی تابلوها و علائم و رفع نقاط حادثه ساز را به پلیس راه و اداره راه و شهرسازی ایلام گزارش و پیگیری نمایند.

 رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : آموزش و فرهنگ سازی برای رانندگان روستایی بعنوان یکی از کاربردی ترین مقوله در زمینه ایمنی یاد کرد .
وی ادامه داد . رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی مخصوص افراد خاصی نیست همه با هم برای داشتن زندگی آرام و بدون دغدغه در جامعه به نظم نیازمندیم.


وی با اشاره به اینکه: آمار تصادفات وسایل نقلیه و فوتی های ناشی از آن در جاده ها با رعایت قوانین و مقررات جاری و مشارکت همه مردم این آمارها از فوران پایین خواهد آمد و کمتر شاهد حوادثات جاده ای می باشیم.


 رضا همتی زاده خاطر نشان کرد:در ۶ ماهه اول سال جاری شاهد ۱۶ درصدی کاهش تصادفات فوتی و ۱۷درصد در تعداد تلفات کمترین تعداد نسبت به سایر استان های دیگر و حائز رتبه برتر کشوری شده ایم که این موفقیت نشان تلاش ارزنده همکاران خستگی ناپذیر جاده ها و دستگاههای اجرایی و نهاد های دخیل که نقش مستقیم در کاهش تصادفات دارند عنوان کرد.

وی  در پایان گفت : بُعد روانی و آسایش مردم برای ما مهم است، ارتقاء فرهنگ ترافیک در راه های روستایی و فرعی نقش بسیار مهمی در روند کاهش تصادفات در این محور ها خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ع

جلسه پرسش و پاسخ رئیس پلیس راه ایلام با نمازگزاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.