منتظر واقعی امام زمان چه ویژگی هایی دارد؟

کارشناس علوم قرآنی گفت: خواندن دعای فرج در هر لحظه و حتی در رکوع و سجود توصیه شده است.

خواندن دعای فرج در هر زمانی بسیار خوب است/منتظر واقعی چه ویژگی‌هایی داردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد باقریان كارشناس علوم قرآنى درباره آداب انتظار و اینکه باید چگونه عمل کرد تا در زمان غیبت امام عصر (عج) منتظر واقعی باشیم، گفت: کسی که منتظر ظهور امام عصر (عج) است و می خواهد در حکومت این حضرت نقشی داشته باشد باید اخلاق و نیکی ها را رعایت کرده، ورع داشته باشد، از زشتی‌ها دوری کند و عبادات را همواره در کنار کارها داشته باشد.

وی افزود: حضرت خطاب به یکی از اصحاب خود که شوق زیارت ایشان را داشت می گوید ما همواره کنار تو حضور داریم، نیازی به آمدن تو برای دیدن ما نیست، از پدر بیمارت مراقبت کن.

حجت الاسلام والمسلمین باقریان با اشاره به فاصله هایی که در جهان بین انسانها با هم و با حقانیت وجود دارد، بیان کرد: این فاصله ها به دلیل رعایت نکردن مسائلی است که بیان کردیم، اگر این توصیه ها رعایت شود می توان در جهت موفقیت به عنوان یک منتظر گام برداشت.

این کارشناس علوم قرآنی درباره خواندن دعای فرج در روز جمعه خاطر نشان کرد: خواندن این دعا علاوه بر جمعه در هر زمان و هر لحظه توصیه شده است حتی گفته می شود که در رکوع و سجود هم دعای فرج بخوانید.

 منبع: میزان

انتهای پیام/

صحبت های حجت الاسلام باقریان درباره ویژگی های منتظر واقعی امام عصر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار