علامتی در کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان؛

سنگر انجمن اسلامی محل تربیت نسل آینده است

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گفت:سنگر انجمن اسلامی محل تربیت نسل آینده است و دانش آموزان باید مدرسه را مرکزی مهم برای فعالیت های خود در نظر بگیرند.

سنگر انجمن اسلامی محل تربیت نسل آینده استبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اجلاس دوم، دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در غیاب سید محمد بطحایی وزیر آموزش وپرورش و با حضور حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

در این مراسم علامتی با بیان اینکه بر اساس اهداف تعیین شده برنامه ها پیش رفته، عنوان کرد:  دانش آموزان شرکت کننده در این کنگره سخنان حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در افتتاحیه این کنگره نصب العین خود قرار دهند.

علامتی با بیان اینکه  سه رکن در اتحادیه داریم، افزود:  یک رکن کنگره و به تبع آن تشکیل شورای مرکزی است رکن دیگر نماینده ولی فقیه در اتحادیه و رکن سوم انجمن اسلامی مدرسه است.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بیان کرد: وظیفه و راهبرد برون تشکیلاتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، درخواست تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای سند تحول بنیادین در حوزه آموزش و پرورش از دولت محترم است و  باید شکرگزار زندگی در عصر جمهوری اسلامی و فعالیت اثرگذار در انجمن اسلامی باشیم چرا که مبارزه اکنون در جبهه فکری و فرهنگی است.

علامتی گفت:  سنگر انجمن اسلامی محل تربیت نسل آینده است و  دانش آموزان در مسئولیت حساسی هستند که باید مدرسه را به عنوان یک مرکز مهم فعالیت خود جدی بگیرند.

وی با اشاره به سخن آقای حدادعادی در افتتاحیه این کنگره عنوان کرد: انجمن های اسلامی دانش آموزان علاوه بر حفظ کیفیت به کمیت هم اهمیت بدهند و دایرشه تاثیرگذاری را افزایش دهند.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی یادآور شد: دانش آموزان عضو انجمن اسلامی باید بهترین و فرزانه ترین دانش آموزان باشند و مطالعه و مهارت خود را همواره بالا ببرند و انجمن اسلامی مدرسه و استان خود را فعال تر کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار