تابش گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

همه دستگاه‌ها آمادگی اجرای تصمیمات خود در قبال موضع ترامپ نسبت به برجام را دارند

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: همه نهاد‌ها آمادگی دارند تا در قبال موضع ترامپ نسبت به برجام تصمیمات خود را اجرا کنند.

محمد رضا تابش عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون تصمیم ترامپ درباره برجام گفت:  ترامپ یا باید برجام را بپذیرد یا آن را نقض کند و تحریم ها را نسبت به ایران تشدید کند.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان اضافه کرد:  دستگاه دیپلماسی و سایر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی این آمادگی را دارند در قبال موضع ترامپ راهبردها و تصمیمات خود را به مرحله اجرا در بیاورند. باید مدنظر داشته باشیم که اجماع ملی روی این مسئله بسیار مهم است که بین جناح ها و گروه ها حاصل شده است. ملت ایران دلبسته ارزش ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه برجام تفاهم نامه ای بین چند کشور است ادامه داد: اتحادیه اروپا به خاطر حفظ منافع، برقراری امنیت و صلح پایدار در جهان می‌تواند برای مقابله با یک‌جانبه گرایی آمریکایی ها اثرات سوءاظهارات یا تحریم های آمریکا را نسبت به ایران کم کند.

تابش در پایان خاطر نشان کرد: ما باید در مدار امنیت، منطق و دیپلماسی موثر و سازنده به تعامل و همکاری بین همه نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و اجرایی با قدرت و قوت پشت سر بگذاریم و کشورمان همچنان در مسیر پیشرفت و آبادانی حرکت کند.

انتهای پیام/

 

موضع ترامپ نسبت به برجام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان عبداله زاده
۰۱:۵۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
آفرین
آخرین اخبار