حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

استکبار با مطرح کردن طرح مذاکرات جدید به دنبال امتیاز گیری است/ آژانس بین المللی انرژی اتمی تحت تاثیر آمریکا است

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: آژانس انرژی اتمی تحت تاثیر آمریکایی هابوده در اظهارات آنها تناقض و دوگانگی وجود دارد.

استکبار با مطرح کردن طرح مذاکرات جدید به دنبال امتیاز گیری است/ آژانس انرژی اتمی تحت تاثیر آمریکا استسید محمد حسینی، دبيركل كانون دانشگاهيان ايران اسلامي در گفت‌وگو با  خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون تصمیم ترامپ در قبال برجام اظهار کرد: این تبلیغات و جنگ روانى كه ترامپ راه انداخته به منظورمرعوب ساختن دولتمردان ماازيك سووترساندن شركتهاي اروپايي ازسوي ديگراست كه بتواندامتيازات بيشتري بدست آورد، ادعا می كند كه ايران روح برجام را نقض كرده در حاليكه آمريكا اشكارا هم روح و هم متن برجام را نقض كرده است و به تعهدات برجامی خودپای بند نبوده است. نهايت اقدام ترامپ خروج از برجام است كه البته در شرايط فعلى بعيد است، برفرض هم چنين حماقتي بكند؛ نمی تواند به اقتدار ما ضربه اي وارد كند زيرا انسجام مردم و مسئولين بيشتر شده و همگان به ماهيت خبيث و استكباری امريكا بيشتر پى می برند و سخن رهبری بر بی  اعتمادی به شيطان بزرگ يك بار ديگر ثابت می شود.


عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ادامه داد: تاكنون هم نتايج برجام بانقض عهدغربيهاازجمله عدم برقراری مبادلات بانكی مناسب، برای مردم ما ملموس نبوده و لذا در برابر اين تحركات و تهديدات عزا نمی گيرند؛ بلكه باهمبستگي  و عزم و اراده قوى تر براى پيشرفت كشور تلاش خواهندكرد.


وی درباره لفاظی آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و طرح قراردادن نام آن در لیست سازمان‌های تروریستی بیان داشت: آمریکایی‌ها هر روز ادعاهای جدیدی را مطرح می‌کنند . ما به هر میزان عقب نشینی کنیم و امتیاز دهیم آنها بهانه های جدیدی مطرح می کنند.

حسینی با اشاره به نقش سپاه در مقابله با گروه های تروریستی تاکید کرد: آمریکایی ها می دانند که سپاه نقش بسیار موثری در مقابله با گروه های تروریستی در غرب آسیا داشته است و اگر حضور نیروی قدس در عراق و سوریه نبود ما درگیر آشوب های گسترده ترى براي دهها سال در منطقه بودیم ؛ اما با اين ادعاها مي خواهند به اقتدار ايران اسلامي اسيب بزنند. درحاليكه اسيب پذيری نيروهای نظامی، پايگاهها، هم پيمانان امريكا در منطقه مانند رژيم صهيونيستی و ارتجاع عرب و خلاصه منافع آمريكا در منطقه به مراتب بيشتر است و به تعبير فرمانده كل سپاه در صورت اين اشتباه راهبردی از سوی امريكا، ما نيز با سربازان آنها درمنطقه همان معامله ای راخواهيم كرد كه با امثال داعش كرديم.


عضو هيئت رئيسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به ادعای مطرح شده مبنی بر کمک ایران به کره شمالی افزود: این ها دائم به دنبال بهانه تراشى های جديد هستند و از شگردهای نخ نما شده استفاده می كنند!


وی افزود: آژانس انرژی اتمی بارها پایبندی ایران را به برجام تاييد کرده ولی آمریکا حرف خودش را می زند و حتى به توصيه هاى سردمداران اروپايی و مشاوران امريكايی هم چندان اعتنایی نمی كند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره ادعای آمانو مبنی بر ابهام در بند T برجام گفت: آزانس انرژی اتمی تحت تاثیر آمریکایی ها است و در اظهارات آنها تناقض و دوگانگی وجود دارد؛ قبلا كه بحثهای فنی وحقوقی مطرح بود مرتب پا یبندي ايران را گزارش می دادند؛ اما حال كه تحت  فشار هستند با نگاه كاملا سياسی ترديد افكنی می كنند!

حسینی پیرامون نگاه جبهه مردمی انقلاب اسلامی به جامعه روحانیت مبارز عنوان داشت: بنای جبهه مردمی آن است که همه ظرفیت های نیروهای ولایت مدار، متدین و تاثیر گذار را در كنار خود داشته باشد؛.جامعتین همیشه مورد عنایت و توجه بوده اند و اکنون هم درشورای فقهی جبهه مردمی دبيران جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين نظارت عالیه رابرعهده دارند.

وی ادامه داد: يعنی تلفیقی از نظرات بدنه اجتماعی و بزرگان را شاهد هستيم كه برای پيشبرد امور تاثير بسزايی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار