امید در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تمدید مهلت یک ماهه ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشگاه علمی‌کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی با اشاره به بارگذاری سامانه جدید دانشگاه گفت: به دلیل این اقدام جدید دانشگاه مهلت انتخاب واحد و ثبت‌نام به مدت یک ماه دیگر تمدید شد.

تمدید مهلت یک ماهه ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشگاه علمی‌کاربردیمحمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان کرد: سامانه دانشگاه جامع علمی‌کاربردی به دلیل قدیمی بودن سیستم باعث بروز مشکلات و  یا قطعی‌هایی شده بود که بنابر نظر دانشگاه کار گروهی مبنی بر رسیدگی به  این سامانه تشکیل شد.

وی بیان کرد: بنا به نظر کار گروه نظارت بر سامانه دانشگاه علمی‌ کاربردی به دلیل آنکه قابلیت بروز رسانی سامانه از بین رفته بود تصمیم بر این شد تا از بین 5 سامانه قوی موجود در بازار یکی از‌ آنها انتخاب و در دانشگاه جامع علمی کاربردی بارگذاری شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی عنوان کرد: سامانه جدید به دانشگاه جامع علمی انتقال و در سایت دانشگاه بارگذاری شده است که  تا به امروز بیش از 100 هزار دانشجو کارهای انتخاب واحد و ثبت‌نام نامه  خود را انجام داده‌اند و امسال نیز به خاطر بارگذاری یک سامانه جدید مهلت انتخاب واحد و ثبت‌نام به مدت یک ماه دیگر تمدید شده است.

امید تأکید کرد: واحدهای نظارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی هر هفته به صورت سر زده به مراکز دانشگاه بازدید می‌کنند و درصورت بروز مشکلات آ‌موزشی سریعا به واحد مربوطه تذکرات جدی و لازم را می‌دهند.

امید یادآور شد:  از همه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی تقاضا دارم که در صورت بروز مشکل و یا هرگونه مسئله‌ای سریعا موضوع را به ما بازگو کنند زیرا که این دانشگاه با تشکیل معاونت نظارت توجه ویژه‌ای به این بحث و مسئله نظارت و رسیدگی به کار دانشجویان دارد.

انتهای پیام/

بارگذاری سامانه جدید دانشگاه علمی‌کاربردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
آرمان رضایی
۱۲:۰۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
با سلام و عرض ادب و احترام .
من دانشجوی پذیرفته شده در رشته خلبانی مرکز آموزش هوانوردی آسمان ایرانیان هستم و در سایت دانشگاه ، ثبت نام انجام داده ام ولی هنوز تائید نشده و سایت باز نمیشه . میخواستم بدونم آیا امکان اینکه سایت امروز یا فردا باز بشه و من و تعدادی دیگه از دانشجویان ثبت نام خودمون رو تکمیل کنیم هست ؟ با تشکر