حجت الاسلام محمدحسنی در پیش خطبه‌های نماز جمعه:

نیروهای مسلح هرگونه ابتکار عمل را از دشمن گرفته است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقویت بنیه دفاعی و انقلابی گری خویش در کنار سایر نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران ایستاده است.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سخنرانی پیش خطبه های نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقویت بنیه دفاعی و انقلابی گری خویش در کنار سایر نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران ایستاده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح هرگونه ابتکار عمل را از دشمن گرفته است افزود: اگر دشمنان گرفتار خطای محاسباتی شده و دست به اقدامات نابخردانه بزنند شناسنامه سیاسی آنها برای همیشه باطل شده و حتی فرصت صدور شناسنامه سیاسی المثنی هم از آنها گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: این سازمان در 24 مهر 1358 به فرمان حضرت امام (ره) و تدابیر حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری تشکیل شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: با توجه به نگرش مقام معظم رهبری به این سازمان، معتقد هستیم که به لطف خدا به ماموریت خود در این سازمان تا حد خوبی عمل کرده ایم. مقام معظم رهبری نیز در سخنان خود فرموده اند که نقش اعضای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، نقش حیاتی و مهمی است و عملکرد ارتش جمهوری اسلامی هم نشانگر اقدامات مثبت سازمان عقیدتی سیاسی در طول انقلاب بوده است.

حجت الاسلام محمدحسنی بیان داشت: همکاری موثر ارتش با مدافعان حرم و اصرار جمع عظیمی از پرسنل ارتش برای حضور در خط مقدم و دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت که به دلایلی مسئولان عالی رتبه نظام اجازه حضور آنها را به طور مستقیم در جبهه مقاومت صادر نکرده اند که اگر این اجازه صادر شود، خواهید دید که همه ارتش در جبهه مقاومت حاضر خواهند شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه در ارتش جمهوری اسلامی هزاران فعال قرآنی وجود دارد ادامه داد: از این تعداد 20 هزار چهره قرآنی در 36 مسابقه قرآنی ارتش حضور داشته اند که در بین این تعداد 9000 نفر حافظان جزءهای مختلف قرآن هستند.

وی افزود: دوراندیشی های امام و رهبری، استقبال بدنه از برنامه های فرهنگی و پشتیبانی فرماندهی ارتش موجب شده است که امروز ارتش ما مزین به نام های متبرک و قرآنی مانند شجره طیبه و حزب الله شود.

 

 

انتهای پیام/

 

صحبت های حجت الاسلام محمدحسنی در نماز جمعه 21 مهر تهران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار