نماینده مردم شهرضا در مجلس:

فاز اول طرح دو خطه کردن جاده شهرضا به مبارکه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول طرح دو خطه کردن جاده شهرضا به مبارکه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی صبح امروز در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های راه‌سازی شهرستان شهرضا، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه‌های راه‌سازی شهرستان در تهران دنبال و پیگیری‌های لازم انجام شده، اظهار داشت: شش بانده کردن مسیر شهرضا به اصفهان، دوبانده کردن مسیر شهرضا به مبارکه، زیرگذر و تقاطع غیرهمسطح جرم افشار و منوچهرآباد، میدان بسیج، زیرگذرهای دهاقان، شهر گلشن و بخش منظریه و راه‌های روستایی از مهمترین پروژه‌های راه‌سازی در شهرستان شهرضا است.

وی با اشاره به بازدید معاون بودجه وزیر راه و شهرسازی از پروژه زیرگذر شهر گلشن شهرستان دهاقان، افزود: در این بازدید 20 میلیارد ریال برای اتمام این پروژه اختصاص پیدا کرد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه میدان بسیج شهرضا در قالب پروژه ملی تعریف شد و مقرر شد که طرح مطالعاتی آن در شهرضا و با هماهنگی مسؤولان وزارت راه و شهرسازی انجام شود، بیان داشت:طرح 6 بانده کردن مسیر شهرضا به اصفهان با توجه به آغاز فصل سرما و احتمال بارندگی در این مسیر، پس از بازدید مقرر شد وزارت راه اقدامات لازم برای آسفالت مراحل زیرسازی شده را انجام دهد و سایر مراحل پروژه هم ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده درباره اتمام مراحل اجرایی پروژه‌های مسکن مهر شهرضا که در تعهد وزارت راه و شهرسازی بوده، گفت: در ابتدا قرا بود که این پروژه‌ها تا پایان خرداد ماه به اتمام برسد که در یک فرصت 3 ماهه این مهلت تا پایان شهریور ماه امسال تمدید شد.

محمودی با بیان اینکه فاز اول پروژه دو خطه کردن جاده شهرضا به مبارکه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، بیان داشت: شهرستان شهرضا به لحاظ موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در شاهراه طلایی شمال به جنوب کشور، یک شهرستان بین راهی محسوب می‌شود بنابراین باید در این زمینه سرمایه‌گذاری ویژه انجام شود.

 

انتهای پیام/م

 

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از طرحهای راه‌سازی شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار