تعامل بیشتر دفاتر گردشگری و آژانس های مسافرتی برای جذب گردشگر

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت :برای جذب گردشگر در آبادان و خرمشهر باید دفاتر گردشگری، و هتل های این منطقه با یکدیگر تعاملات بیشتری داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ موسوی مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در نشست هم اندیشی و بررسی راهکارهای تعامل بین دفاتر خدمات گردشگری، آژانس های مسافرتی و مدیران هتل ها برگزار شد، افزود : هدف از برگزاری این نشست تعامل بین آژانس های مسافرتی و هتل های این منطقه است.

سید علی موسوی  افزود : در آبادان و خرمشهر آژانس های مسافرتی و هتل های خوبی وجود دارد اما این خلع احساس می شود  کسانی که در بخش هتل ها فعالیت می کنند شاید از پتانسیل های موجود گردشگری نسبت به کسانی که در بخش آژانس ها فعالیت دارند دارای آگاهی کافی نمی باشند.

وی گفت : برای اینکه گردشگر به این منطقه سفر کند می بایست امکانات و امتیاز های ویژه ایی را به گردشگران توسط هتل ها و دفاتر گردشگری ارایه شود.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند ، افزود : پیش بینی می شود با ارایه خدمات مطلوب و همکاری آژانس ها و هتل های این منطقه شاهد افزایش گردشگران بیشتری به آبادان و خرمشهر باشیم.

وی با اشاره به فراهم کردن بسترهای مناسب برای جذب گردشگر در منطقه آزاد اروند ، گفت : برای ایجاد بسترهای بهتر بدنبال آن هستیم آژانس ها و هتل های منطقه همدیگر را بیشتر بشناسند و تعاملات بهتری را با یکدیگر داشته باشند.

وی آژانس های مسافرتی را بازوی قوت هتل ها دانست و افزود : همه باید کمک کنیم و شرایطی را بوجود آوریم تا آژانس های مسافرتی بتوانند برای جذب بیشتر گردشگر در منطقه آزاد اروند با همتای عراقی خود تفاهم نامه همکاری انعقاد کنند و این امر نیازمند همکاری هتل ها می باشند.

موسوی گفت:برای جذب گردشگر در این منطقه سه ضلع وجود دارد که هتل ها و آژانس های مسافرتی دو ضلع آن را تشکیل می دهند و خوشبختانه امروز هر دو اعلام آمادگی کردند.

وی افزود : باید در بحث تعاملاتی که شروع شده است همه با هم همکاری و مشکلات را کمتر کنند.

انتهای پیام/د

لزوم جذب گردشگردر منطقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.