کلنگ زنی سالن اختصاصی سپک تاکرا در کرمان

کلنگ احداث اولین سالن اختصاصی سپک تاکرای استان کرمان امروز با حضور رییس انجمن سپک تاکرای کشور و مسئولان ورزشی استان در مجموعه ورزشی فجر به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سجاد صفاهانی زاده، رییس کمیته سپک تاکرای استان کرمان گفت: این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت حدود۱۵۰۰ متر مربع شامل چهار زمین تمرین و خوابگاه جنبی احداث می شود.

وی با اعلام اینکه برای احداث این مجموعه هیچ اعتباری دولتی اختصاص نیافته است، افزود: این کار در بازه ی زمانی دو ساله انجام می پذیرد که بودجه آن از محل کمک های خیران تأمین  می شود.

صفاهانی زاده بیان داشت: به منظور پیشرفت سریع تر این مجموعه، مبلغی نیز در قالب اعتبارات  امانی در نظر گرفته شده که اصل آن توسط درآمد های کسب شده بعد از راه اندازی مجموعه تأمین می شود.

رییس کمیته سپک تاکرای استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی امید هم همزمان به میزبانی کرمان برگزار می شود، تصریح کرد: ٢١ بازيكن در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مرحله نخست آماده سازی تيم ملی اميد، تمرينات كار با توپ و بدنسازی خود را زير نظر كادر تيم انجام مي دهند.

صفاهانی زاده یادآور شد: اردوی آماده سازی تيم ملی اميد سپك تاكرا از چهاردهم مهر جاری به میزبانی کرمان آغاز شده است و تا پایان عصر امروز ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

کلنگ احداث سالن اختصاصی سپک تاکرای استان کرمان به زمین زده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار