باشگاه میلان، کونته را نمی خواهد

مدیر ورزشی باشگاه آث میلان اعلام کرد این باشگاه تمایلی به استخدام سرمربی ایتالیایی چلسی ندارد.

میلان کونته را نمی خواهدبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ماسیمیلیانو میرابلی مدیر فوتبالی باشگاه آث میلان خبرهای منتشر شده درباره تلاش این باشگاه برای استخدام آنتونیو کونته را تکذیب کرد.

کویره دلو اسپورت اخیرا گزارش داد که وینچنزو مونتلا سرمربی کنونی میلان به دلیل کسب نتایج نه چندان خوب در ابتدای فصل جاری سری آ،تحت فشار قرار دارد و احتمالا جای خود را به کونته خواهد داد.

اما میرابلی به رادیو روسنرا گفت که آنها به فکر جذب سرمربی سابق یوونتوس نیستند. او ادامه داد: "ما در حال حاضر یک سرمربی داریم و به کونته و دیگر مربیان فکر نمی کنیم."

از سوی دیگر، براساس ساندی تایمز، برخی از منابع نزدیک به کونته گفته اند که این فصل آخرین فصل حضور او روی نیمکت آبی ها خواهد بود و گفته می شود این مربی 48 ساله از نوع فعالیت مسئولان باشگاه چلسی در نقل و انتقالات تابستانی ناراضی است.

مونتلا با وجود آن که در فصل تابستان چند بازیکن جدید به خدمت گرفت اما هنوز نتوانسته از ستاره های خود بهره ای ببرد.این تیم در دو بازی آخر خود شکست خورد و چنان چه در دربی حساس روز یکشنبه مقابل اینتر میلان نیز شکست بخورد مدیران روسنری به فکر استخدام مربی مانند کونته خواهند افتاد.

انتهای پیام/

روسنری ها به کونته فکر نمی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار