امام جمعه بروجرد:

سپاه پاسداران از پایه‌های اقتدارنظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه بروجرد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از پایه‌های اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت السلام والمسلمین حسن ترابی درخطبه‌های این هفته نمازجمعه بروجرد با اشاره به اعلام موضع ترامپ پیرامون موضوع برجام اظهارکرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود به دستگاه دیپلماسی کشورفرمودند: مذاکره کنید، اما به آمریکا اعتماد نکنید آن‌ها به عهد و پیمان وفا نخواهند کرد امروز نیزسیاست‌های دولتمردان امریکا نشان می‌دهد دولت‌های این کشورهیج تفاوتی با هم ندارند وبه تعهدات خود درمورد برجام عمل نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال خروج ازبرجام نیست، افزود: دولتمردان این کشوربه دنبال اعمال فشاربه جمهوری اسلامی و گرفتن امتیازات بیشتری در موضوع هسته‌ای هستند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: راهبرد آمریکا فشاربرجمهوری اسلامی ایران با حفظ برجام و تحریم سپاه پاسداران با هدف کاستن توان دفاعی کشوراست.

حجت السلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: آمریکا سپاه را گروه تروریستی معرفی می‌کند تا اقتدارنظام را خدشه دارکند.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسداردستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی است و درمقاطع مختلف ۳۸ سال گذشته همه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.

خطیب نمازجمعه بروجرد گفت: امریکاییان بدانند ملت، دولت ایران اسلامی، نیروی مسلح وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکم واستواردر برابر زیاده خواهی و توطئه‌های استکبارخواهند ایستاد و بار دیگرطعم تلخ شکست را به دولتمردان آمریکا وکشور‌های استکباری خواهد چشاند.

حجت السلام والمسلمین ترابی با اشاره به گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتش، سپاه برای ارتقا عمق معنویت در بین نیرو‌های نظامی از وجود علما استفاده کنند.

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ارتشی حزب الهی، پیرو ولایت وهدفمند در راستای حفظ آرمان‌ها وارزش‌های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی امروز این توانمندی را در ابعاد مادی و معنوی مرهون هدایت‌های و راهنمایی‌های روحانیونی است که درواحد‌های عقیدتی سیاسی نیرو‌های سه گانه ارتش انجام وظیفه می‌کنند.

حجت السلام والسملمین ترابی با اشاره به عملکرد اداره ورزش وجوانان بروجرد افزود: برخوردار بودن از روح و روان سالم لازمه هر جامعه بوده و اگرآحاد اجتماع سالم و شاداب باشند کشور راه پیشرفت و توسعه را درپیش خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد تا جوانان کشوررا با ترفند‌های مختلف ازجمله اعتیاد به مواد مخدر صنعتی و سنتی آلوده کند، اظهارکرد: عزت، پیشرفت سرزندگی و توسعه هرکشوری در گرو سلامت و کرامت آحاد جامعه خواهد بود و نقش ورزش عمومی وهمگانی درتحقق این مهم غیر قابل انکار است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای کشوری که مردم آن پا به سن گذاشته اند ورزش را واجب دانسته است، ادامه داد: بهترین وسیله برای مقابله با تهاجم فرهنگی وانحراف جوانان پرداختن به ورزش است.

انتهای پیام /م

سپاه پاسداران از پایه‌های اقتدارنظام جمهوری اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار