امام جمعه موقت شیراز در خطبه های نماز جمعه؛

سپاه قدرت ولایت است/ آمریکا با تهدید ایران با دم شیر بازی می‌کند

امام جمعه موقت شیراز گفت: اگر آمریکا دست از پا خطا کند، مرکز تل‌آویو با موشک‌های سپاه پاسداران نابود و در عرض ۴۸ ساعت در تیررس نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به گمانه‌زنی‌ها درباره سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص نقض و خروج از برجام از سوی آمریکا و قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، گفت: رئیس‌جمهور تازه‌کار آمریکا هر وقت حرفی می‌زند باعث شرمندگی خودشان نیز می‌شود.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه قدرت نظام جمهوری اسلامی در نیروی نظامی آن است، گفت: سپاه قدرت ولایت و قدرت پرتوان و بازوی ملت و نظام اسلامی است که در لبنان گلوی اسرائیل را فشرده و در عراق و سوریه نیز سبب نابودی داعش شده است چراکه امروز به برکت سپاه و نیرو‌های عراق و سوریه داعش لحظات آخر خود را می‌گذراند.

حجت‌الاسلام اردکانی، سپاه را قدرتی سازش‌ناپذیر و متکی به مکتب ولایت دانست و بیان کرد: نقش سپاه در سوریه سبب شده که توطئه‌های آمریکا خنثی شود و سلاح‌ها و موشک‌های ایران متعلق به آمریکا نیست که بخواهند تحریم یا تهدید کنند، تجهیزات نظامی ایران برگرفته از دانش نیرو‌های داخلی است.

وی اظهار کرد: اگر آمریکا دست از پا خطا کند، مرکز تل‌آویو با موشک‌های سپاه پاسداران نابود و در عرض ۴۸ ساعت ناو‌های مستقر در خلیج فارس غرق می‌شود چراکه تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه در تیررس نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام اردکانی با بیان اینکه آمریکا با تهدید ایران با دم شیر بازی می‌کند و با تشبیه دشمنان جمهوری اسلامی به گرگ و موریانه، گفت: آمریکا همچون گرگ است که چنگ و دندان نشان می‌دهد و تهدید می‌کند، اما سایت‌های معاند، ضدانقلاب‌ها و حقوق نجومی بگیرها، مثل موریانه هستند که بی سر و صدا توطئه می‌کنند و دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی باید از رشد موریانه‌ها جلوگیری کنند و با آن‌ها مقابله کنند.

وی با اشاره به مسئله کردستان عراق و جداسازی آن با بهانه استقلال، تصریح کرد: از زمان بوش جدا کردن کشور‌های اسلامی در دستور کار آمریکا قرار گرفت و در ابتدای انقلاب نیز این موضوع را در ایران دنبال می‌کردند.

رضوی اردکانی با بیان اینکه آمریکا از ابتدا با روی کار آوردن داعش به دنبال این بود که عراق را ۳ قسمت کند، ادامه داد: با وحدت شیعه و سنی در عراق که به همت مرجعیت و نظام جمهوری اسلامی رخ داد، موفق نشدند و امروز به دنبال اجرای باقی مانده نقشه خود در کردستان هستند.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل دلشان به حال ملت کرد نسوخته است، گفت: آمریکا با جداسازی کردستان عراق می‌خواهد غده سرطانی دیگری مانند اسرائیل در منطقه ایجاد کند که با هوشیاری ملت عراق و همراهی دولت آن موفق نمی‌شود.
انتهای پیام/ر

سپاه قدرتی سازش‌ناپذیر و متکی به مکتب ولایت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.