امام جمعه پلدختر:

سپاه پاسداران حافظ دستاورد‌های انقلاب است

امام جمعه پلدختر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره منشا خیر و برکت و نگهبان و حافظ دستاورد‌های انقلاب و نظام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخاسته از مردم است و مردم آن را دوست دارند.

وی سپاه را از با ارزش‌ترین نهاد‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: این طور نیست که دشمنان تنها این نهاد را تهدید کنند بلکه هر نهاد انقلابی جز تهدیدات آن‌ها است.

امام جمعه پلدختر گفت: عدم پایبندی آمریکا به معاهده‌های بین المللی چیز تازه‌ای برای ملت ایران نیست در همین راستا به جاست از مواضع قاطعانه فرمانده سپاه انقلاب اسلامی و مقاومت و مجاهدات مجموعه نهاد‌های نظامی و انتظامی اعم از سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر کرد.

وی افزود: آمریکا دنبال فشار بر ایران و همراهی اروپا برای تحریم سپاه است و ترامپ می‌گوید همه این وضیعت و شرایط فعلی را که می‌بینند آرامش قبل توفان است البته جمهوری اسلامی در برابر بی شرمی آمریکا ساکت نخواهد نشست.

حجت الاسلام سوری با اشاره به سفر وزیر امورخارجه ایران به آمریکا تصریح کرد: تحریم‌های جدید آمریکا نقض برجام اعلام شد که تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا در این کمیسیون صحبت‌های تکراری آمریکا را دوباره مطرح و وقیحانه ادعا کرد که ایران نقش بسزایی در به هم زدن صلح و ثبات در منطقه و به طور مشخص در سوریه دارد.

انتهای پیام /م

سپاه پاسداران حافظ دستاورد‌های انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار