امام جمعه دورود:

تشکیل نهاد عقیدتی سیاسی در نیرو‌های مسلح یکی از تدابیر حضرت امام (ره) است

امام جمعه دورود گفت: تشکیل نهاد عقیدتی سیاسی در نیرو‌های مسلح یکی از تدابیر حضرت امام (ره) است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌السلام رضا حقیان امام جمعه دورود در خطبه‌های نمازجمعه دورود بیان کرد: طرح مقابله آمریکا با دشمن که از طریق تحریم صورت می‌گیرد از طریق جنگ نظامی و اقتصادی وارد می‌شوند.

وی افزود:این طرح در واقعه تشدید یک جنگ اقتصادی تمام عیار بر علیه ملت ما است، طرحی بر علیه روسیه، ایران، کره شمالی که ۱۲ بخش دارد و سه بخش آن با بند‌های مختلف در خصوص ایران است.

امام جمعه دورود گفت: در بخش چهارم تمام اشخاص و شرکت‌ها و کمپانی‌های دخیل در بحث موشک‌های بالستیک ایران مورد تحریم واقعه شده‌اند، توان دفاعی را مورد هدف قرارداده‌اند.

وی اظهار داشت: در بخش پنجم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان حافظ این نظام و نگهبان در کنار دیگر نیرو‌های مسلح مورد هدف واقع شده‌اند.

حقیان با اشاره به هدف این طرح علیه کشور ما افزود: اینکه توان دفاعی کشور و سپاه مورد هجمه واقع می‌شوند علت پیشرفت‌هایی است که در این دو بخش داشته‌ایم.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت تاسیس نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی به فرمان امام (ره) گفت: عقیدتی سیاسی در نیرو‌های مسلح یکی از تدابیر حضرت امام (ره) در شناخت مذهب و مکتب دستاورد‌های ارزشمندی خواهد داشت.

حقیان خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از پیشرفت‌های کشور چه در خارج و داخل کشور توسط نیرو‌های پاک و مقدس پیش می‌رود، ملت ما ۴۰ سال است که توطئه‌های رنگارنگ را دیده است وایستادگی‌کرده و خواهند ایستاد.

خطیب نماز جمعه دورود به مسوولین در شورای شهر اسلامی و شهرداری متذکر شد و گفت: یکی از مشکلات شهر دورود، ترافیک شدید خیابان شریعتی است که در گذشته تدبیر لازم انجام شده به منظور یک طرفه کردن این خیابان موانعی دارد که باید در الویت و دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/م

تشکیل نهاد عقیدتی سیاسی در نیرو‌های مسلح یکی از تدابیر حضرت امام (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.