امام جمعه الشتر:

سپاه محبوب دلهاست

امام جمعه الشتر گفت: سپاه همواره علیه تروریست و علیه ناامنی‌ها در میدان نبرد حضور داشته و همین دلیل محبوبیت سپاه در ایران و در بین ملت‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه الشتر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن تسلیت شهادت امام زین العابدین (ع)، اظهار داشت: این ایام رونمایی از واقعه کربلا در بخش دوم آن است چرا که در این ایام بود که امام سجاد (ع) و حضرت زینب کبری (س) به افشاگری علیه کفر و نفاق کردند.

وی افزود: حرکتی که حضرت زینب (س) در دفاع از امامان زمان خود کردند، همان حرکتی بود که حضرت فاطمه زهرا (س) در دفاع از امام عصر خود کردند.

خطیب جمعه الشتر تصریح کرد: خطبه‌های حضرت زینب (س) در طول سفر و در مجلس عبیدالله ابن زیاد و در مجلس شامیان و نیز در کوفه، ماهیت پلید و خبیث بنی امیه را افشا کرد و اگر امروز اسلام ناب محمدی (ص) همچون خورشید می‌درخشد، ناشی از حرکت حضرت زینب (س) پس از واقعه عاشوراست.

وی در ادامه به کارشکنی‌ها و بدعهدی‌های آمریکا در مورد برجام اشاره و با بیان اینکه برجام، یک توافق دو طرفه بین ایران و آمریکا نیست بلکه یک توافق بین المللی است، ابراز داشت: حداقل دستاورد برجام، پرده برداشتن از چهره واقعی آمریکایی‌ها و بدعهدی آن‌ها مقابل چشم جهانیان بود.

امام جمعه الشتر به تلاش آمریکا علیه سپاه پاسداران اشاره و افزود: سپاه همواره علیه تروریست و علیه ناامنی‌ها در میدان نبرد حضور داشته و همین دلیل محبوبیت سپاه در ایران و در بین ملت‌ها شده که این امر موجب موضع گیری رییس جمهور آمریکا و سران کاخ سفید در مقابل سپاه شده است.

وی با اشاره به اینکه دستان استکبار به خون بیگناهان جهان آغشته است، ادامه داد: آمریکایی‌ها نیز به علت حمایت از ظالمان و پشتیبانی از تروریست‌ها مورد نفرت مردم منطقه هستند.

خطیب جمعه الشتر خاطرنشان ساخت: همه آحاد مردم و مسئولان باید در زیر چتر ولایت فقیه، متحد و همدل باشند چرا که اتحاد و یکپارچگی ملت و مسئولان موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/م

محبوبیت سپاه بین مردم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار