هفته نهم لیگ برتر فوتبال؛

تراکتورسازی ۱ - پارس جنوبی جم ۱ / تساوی شاگردان یحیی و تارتار در تبریز + فیلم

دیدار تیم های تراکتورسازی و پارس جنوبی جم در ورزشگاه یادگار امام تبریز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های تراکتورسازی و پارس جنوبی جم از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد.

داور: موعود بنیادی فر کمک ها: محمدرضا منصوری، بابک عباسقلی زاده

تراکتورسازی:

فرزین گروسیان، محمدرضا مهدی زاده، محمد ایرانپوریان ، مهدی کیانی ، محمدرضا آزادی ، عارف آغاسی ، فاخر تهامی ، محمد نادری ، امیر اسدزاده ، مهدی شریفی و امیر نصر آزادانی
سرمربی: یحیی گل محمدی

پارس جنوبی جم:

محسن فروزان، ایمان سلیمی ، مجتبی لطفی، ابراهیم صالحی، مهدی زبیدی، حسین پور امین، میثم تیموری، فرشاد سالاروند، احسان تاییدی ، مجید علیاری و فرشاد محمدی
سرمربی: مهدی تارتار

دقیقه 16 – اولین خطر این بازی در این دقیقه صورت گرفت و نصرآزادانی می توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند که این فرصت از دست سرخ پوشان پرید.

دقیقه 21 – پاس جنوبی در این دقیقه می توانست گل اول خود و بازی را به ثمر برساند اما این اتفاق نیفتاد و گروسیان با واکنش فوق العاده خود مانع از باز شدن دروازه اش شد.

دقیقه 37 – حرکت تکنیکی تهامی با ضربه او دروازه پارس جنوبی را به خطر انداخت اما واکنش فروزان مانع از گلزنی این بازیکن شد.

 نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

عارف آقاسی در دقیقه 56 گل به خودی زد تا پرس جنوبی یک بر صفر از تراکتوری ها پیش بیفتد.

در دقیقه 59 ایرانپوریان گل تساوی را برای تراکتور به ثمر رساند.

دقیقه 72 – حرکت دیگری از سوی پارس جنوبی جم صورت گرفت تا این تیم بتواند دومین گل بازی را به ثمر برساند اما گروسیان موفق شد به زیبایی مانع گل شدن این توپ شود.

دقیقه 79 – فرصتی ایده آل در این دقیقه نصیب تراکتوری ها شد اما شریفی قدر این فرصت را ندانست و توپ را از بالای دروازه پارس به بیرون زد.

دقیقه 83 – یک موقعیت فوق العاده دیگر نصیب پارس جنوبی شد و مهاجم این تیم نیز ضربه خود را به سوی دروازه تراکتورسازی زد اما گروسیان موفق شد به با جگیری فوق العاده خود این موقعیت را نیز دور کرد.

دقیقه 85 – ضربه سر فرزاد حاتمی چیزی نمانده بود تا دومین گل تیمش را به همراه داشته باشد اما مدافعان هوشیار پارس این توپ را دور کردند.

این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

خلاصه بازی تراکتورسازی و پارس جنوبی جم 21 مهر 96 + فیلم

انتهای پیام/

تراکتورسازی  و پارس جنوبی امتیازها را تقسیم کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار