نماینده، ولی فقیه دراستان وامام جمعه یزد

ابرقدرت‌ها در منطقه به فکر منافع خود هستند

امام جمعه یزد گفت: آمریکا با شعله‌ور کردن آتش جنگ در منطقه و ایجاد درگیری بین کشور‌های مسلمان به دنبال ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد گفت: استکبار جهانی همواره به دنبال این است تا با ایجاد اختلاف و تفرقه بین جوامع اسلامی و کشور‌های مسلمان نقشه‌های پلید خود را عملی کند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا، انگلیس با سوءاستفاده از سادگی و ریاست‌طلبی برخی کشور‌های عربی منطقه نظیر عربستان توانستند مقدار فراوانی سلاح به آن‌ها بفروشند افزود: این کشور‌ها به فکر منافع خود هستند و همان‌طور که سران آمریکا گفتند، آن‌ها عربستان را گاو شیردهی می‌بینند که باید آن را دوشید و منفعت کسب کرد.

امام‌جمعه یزد با اشاره به اینکه باوجوداینکه نقش آمریکا و متحدانش در ایجاد جنگ و درگیری در منطقه و حمایت از تروریست‌ها کاملاً مشهود است، آن‌ها از ایران به‌عنوان عامل ناامنی منطقه نام می‌برند، گفت: باوجود همه دشمنی‌ها و بدعهدی‌ها ایران همواره به دنبال ایجاد صلح و وحدت در بین کشور‌های منطقه بوده و بااین‌همه بی‌مهری‌ها و ظلم‌هایی که دیده هیچ‌گاه چشم طمع به کشور‌های همسایه خود نداشته و ندارد.

وی اشاره کرد: مسئولین دولتی و وزارت خارجه نیز باید تلاش کنند تا مواضع صلح‌طلبی جمهوری اسلامی ایران را برای سایر ملت‌ها تبیین کنند و آن‌ها را نسبت به مواضع و اقدامات کشور که باعث ایجاد وحدت و صلح در منطقه و جهان می‌شود آگاه کنند.

آیت‌الله ناصری با اشاره به وجود دشمنی‌های فراوان علیه نظام مقدس ایران و مردم کشور گفت:در چنین اوضاعی مسئولین و گروه‌های مختلف باید همدل و متحد باشند و همواره با حفظ عامل این اتحاد که ولایتمداری و پیروی از رهبری است، شرایط رشد و پیشرفت کشور را فراهم کنند.

خطیب نماز جمعه یزد در ادامه به ادعای مضحک و بی‌اساس آمریکایی‌ها مبنی بر تروریست بودن سپاه پاسداران اشاره کرد وافزود: سپاه به‌عنوان اصلی‌ترین بنیاد پاسداری از انقلاب، نهادی است که از دل مردم بیرون آمده و از حمایت مردم بهره می‌برد و همواره حامی مستضعفین و مظلومین بوده است.

نماینده، ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه سپاه نهادی است که با توکل به خدا، توسل به ائمه و اطاعت از ولایت کار می‌کند، اذعان کرد: این مجموعه عزیز و انقلابی با همراهی مردم همواره در مسیر یاری امام زمان (عج) تا فراگیر کردن عدالت در جهان قدم خواهد برداشت و با ظالمان مبارزه خواهد کرد.

وی افزود: امروز کسانی بی‌شرمانه سپاه را تروریست می‌خوانند که ظلم و جنایت آن‌ها در جهان مشهود است و خود عامل اصلی ایجاد گروه‌های تروریستی و ریخته شدن خون میلیون‌ها انسان بی‌گناه در سراسر عالم هستند.

آیت‌الله ناصری در پایان با تأکید بر لزوم پیروی اعضای شورای شهر از قانون و پرهیز آن‌ها سیاست زدگی و بیان مسائلی که باعث ایجاد اختلاف و درگیری در جامعه می‌شود، افزود: وظیفه شورای شهر رسیدگی به مسائل شهری نظیر فعالیت‌ها عمرانی و فرهنگی در شهر است و اگر مسئله‌ای خارج از حیطه وظایف شورا به وجود آمد، اعضا باید اجازه دهند تا مسئله از طریق دستگاه‌های مسئول و شرایط قانونی خود حل شود از بیان مطالبی که باعث ایجاد تفرقه در شهر می‌شود پرهیز کنند.

انتهای پیام/ا

استکبارجهانی به فکر عملی کردن نقشه های خود است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.