امام جمعه بافق؛

طرح صهیونسیتی ایجاد اسرائیل کوچک در منطقه خاورمیانه شکت خورده است

امام جمعه بافق گفت: امروز کشور ایران در مقطع حساس قرار گرفته است که باید با بصیرت و آگاهی و اقتدار در برابر دسیسه‌های استکباری مقاوم ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان به دو صورت گرگ صفت و موریانه وار در حال اجرا است افزود: آمریکا و انگلستان و صهیونیسم گرگ‌هایی هستند که علیه ایران اسلامی توطئه چینی می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی یکپارچه در برابر برنامه‌های دشمنان ایستاده است و مقاومت می‌کنند و در اوج اقتدار است.

سلیمانی با اشاره به موضع گیری‌های فرمانده کل سپاه در مقابل استکبار جهانی خاطر نشان کرد: تمام نیرو‌های انتظامی و نظامی و بسیج و سپاه و همگان در در کنار هم هستند و از انقلاب و نظام دفاع می‌کنند.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با بیان توطئه‌های موریانه وار برخی از سایت‌ها و مخدوش کردم جایگاه قوه قضایه افزود: این حرکت‌ها با بصیرت و هوشیاری ملت و مسئولان خنثی شده است و نباید اجازه داد جایگاه این قوه که از ارکان اصلی نظام است خدشه دار شود.

سلیمانی همچنین به دیدار رئیس جمهور ترکیه با مقام معظم رهبری به تشریح اوضاع منطقه خاورمیانه پرداخت و گفت: خط مقدم دفاع از اسلام انقلاب در حال حاضر در سوریه، لبنان و عراق است و ایران با اقتدار هر چه بیشتر در این کشور‌ها به دفاع از اسلام و مسلمانان پرداخته است.

وی تصریح کرد: ناتوانی‌های داعش برای حمله به کشور با جانفشانی و مقاومت سرداران سپاه اسلام و قدس صورت گرفته است و داعش از قدرت سپاه ایران در هراس و رو به نابودی است.

سلیمانی گفت: آمریکا و همدستانش قصد برهم زدن امنیت در منطقه را دارند و با طرح ایجاد اسرائیل کوچک قصد اختلاف بین مناطق شمال عراق، جنوب شرق ترکیه، شمال شرق سوریه و غرب ایران را دارند.

امام جمعه بافق بیان داشت: امروز امنیت ایران اسلامی به برکت ایثارگری‌های نیروی‌های انقلاب در اوج است و این امنیت با هوشیاری و آگاهی همگان در برابر دشمن به دست آمده است.

خطیب جمعه بافق افزود:امروز کشور‌های سوریه، لبنان و عراق و دیگر کشور‌های مسلمان با کمک نیرو‌های مقتدر ایران اسلامی، قدرتشان حفظ شده است و با حمایت سرداران نظالم اسلامی در برابر دشمنان خود ایستادگی می‌کنند.

سلیمانی همچنین عربستان را مهره آمریکا دانست و گفت: این کشور با توطئه‌های آمریکا می‌خواهد اقتدار ملی ما را خدشه دار کند.

وی افزود: جایگاه نظام و انقلاب امروز در خاورمیانه در اوج و بالندگی است و ایران در زمینه‌های علمی و نظامی از توان بالایی برخوردار است و این قدرت و عظمت به برکت نهضت عاشورا و تبعیت از مکتب اهل بیت (ع) و قیام کربلاست.

امام جمعه بافق تصریح کرد: شعار ما امروز برگرفته است شعار امام حسین (ع) است که زیر بار ظلم هرگز نخواهیم رفت.

سلیمانی همچنین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از فعالیت‌های نیروی انتظامی بافق در زمینه ایجاد نظم امنیت در دهه اول محرم و عزاداری‌های تاسوعا و عاشورا تجلیل کرد و خواستار برخورد عاقلانه مسئولان با حرکت‌ها و هنچارشکنی‌های برخی از هیات در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشور و نماز ظهر عاشورا شد.

سلیمانی در خطبه اول نماز جمعه نیز به تحلیل نقش امام جهارم حضرت زین العابدین در قیام عاشورا پرداخت و تصریح کرد: امام زین العابدین (ع) در دروان خفقان و عصر اختناق اموی با دعا و نیایش مسائل اعتقادی و اجتماعی را به مردم منتقل کرد تا مسیر اسلام به گمراهی نرود.

وی بیان داشت: دولت اموی بیت المال را صرف عیاشی کرد و در آن زمان شهر‌های مکه و مدینه مرکز عیاشی امویان شده بود و خفقان و اختناق همه شهر‌ها را فرا گرفته بود.

انتهای پیام/ا

ایران اسلامی یکپارچه در مقابل دشمنان ایستاده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.