در کمتر از یک ساعت؛

عاملان تیراندازی به ترانس برق در اهواز در دام افتادند

با سرعت عمل ماموران نیروی انتظامی اهواز عاملان تیراندازی به سمت ترانس برق در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در پی اعلام یک فقره تیراندازی به سمت یک دستگاه ترانس برق جنب حسینیه در یکی از نقاط اهواز در بامداد امروز، 21 مهرماه توسط 3 جوان بلافصله موضوع در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: 3 جوان که سرنشین یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ بودند. با استفاده از سلاح کلاش اقدام به تیراندازی به سمت ترانس برق جنب حسینه نموده و از محل متواری شدند.

سردار عباس زاده اذعان داشت: پلیس به محض اطلاع از تیراندازی درمحل حاضر، خودرو و افراد تیرانداز را شناسایی و پس از تعقیب کم تر از یک ساعت هر 3 نفر سرنشین به هویت معلوم دستگیر و یک قبضه سلاح کلاش 2 تیغه خشاب به همراه 2 عدد فشنگ جنگی و 8 عدد پوکه سلاح کلاش کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی صحنه جرم تعداد 16 عدد پوکه متعلق به عاملان تیراندازی در محل حادثه کشف شد تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلاف قبلی با فردی به هویت (ک . م ) که در جنب حسینیه ساکن بود، عنوان نمودند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با تشکر از همکاری خوب مردم شهرستان اهواز در اطلاع رسانی به موقع به پلیس اظهار داشت: نیروی انتظامی مصمم است با مخلین نظم وامنیت به ویژه عاملان تیراندازی ها برخورد قاطع داشته ومحیط را برای مخلان آسایش شهروندان نا امن سازد وعاملان هرگونه تیراندازی را تعقیب و دستگیر نماید

انتهای پیام/گ

دستبند قانون بر دستان عاملان تیراندازی به ترانس برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.