انتقاد امام جمعه آسمینون از نماینده مردم جنوب درمجلس؛

فتنه خط قرمز نظام است

امام جمعه آسمینون با انتقاداز نمایندگان مجلس به ویژه نماینده 5شهرجنوبی استان در مجلس گفت: فتنه خط قرمز نظام ما است.

فتنه خط قرمر نظام استبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت الاسلام رضا احمدی امام جمعه آسمینون گفت:در شرایطی که آمریکا تهدید می کند که سپاه را یک گروه تروریستی معرفی کند این اقدامات نمایندگان مجلس آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی افزود: باید از نمایندگان پرسید، آیا شما نماینده مردم رنج دیده و محروم هستید یا نماینده مرفهین بی درد ، مفسدین اقتصادی و چپاولگران بیت المال ،شمایی که دم از ولایت و مردم می زنید ولی در عمل طوری دیگر رفتار می کنید . باید از رهبری و مردم عذرخواهی کنید چرا که مردم چنین رفتارهایی را هیچگاه فراموش نکرده و نخواهند کرد.


خطیب جمعه آسمینون اظهار کرد: دشمن از اقتدار نظامی و محبوبیت سپاه در دل مردم خبر دارد و همانطور که رئیس جمهور محترم گفتند که آمریکا از دست سپاه عصبانی است ،چون داعش را را ذلیل کرده است، بنابراین این ملت و دولت در مقابل دشمن عهد شکن و فزون خواه و مستکبر و گستاخ با تمام قدرت می ایستد و مشت محکمی به دهان او خواهد زد.

احمدی نیک با اشاره به 24 مهر روز پیوند اولیا و مربیان افزود: پیوند میان اولیا و مربیان می تواند در آینده خوب وپویایی جامعه ، فرزندان و دانش آموزان تاثیر بسزایی داشته باشد و اگر این مهم به خوبی اتفاق بیفتد آینده فرزندان ما تا حد زیادی تضمین خواهد شد پس این پیوند را به صورت جدی پیگیری نماییم به ویژه در برهه ای که در برابر آماج حملات جنگ نرم دشمن قرار داریم .

وی با اشاره به فرارسیدن روز ورزش نیز خواستار توجه بیشتر مسئولین به ورزش جنوب استان شد.

انتقاد از موضع نمایندگان مجلس در خصوص فتنه گران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار