شهرداری تبریز فاتح تور بین‌المللی دوچرخه سواری آذربایجان

تیم شهرداری تبریز قهرمان تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان شد.

شهرداری تبریز فاتح تور بین‌المللی دوچرخه سواری آذربایجانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در پایان ششمین مرحله سی و دومین تور بین المللی ایران - آذربایجان با زمان با 69 ساعت و 37 دقیقه و 15 ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت.

تیم پیشگامان کویر یزد با 69 ساعت و 38 دقیقه و 58 ثانیه دوم شد و تیم تارتلتو از بلژیک با 69 ساعت و 53 دقیقه و 40 ثانیه در رده سوم قرار گرفت.


در نتایج انفرادی مرحله ششم این تور که امروز جمعه در داخل شهر تبریز و در مسیری 114 کیلومتری برگزار شد، دوچرخه سوار استرالیایی زودتر از همه از خط پایان گذشت.


پس از تئودور یاتس از دراپاک استرالیا با زمان 2 ساعت و 4 دقیقه و 32 ثانیه، محمد گنج خانلو از پیشگامان کویر یزد با زمان 2 ساعت و 4 دقیقه و 32 ثانیه و مارکو دوئتس از بیبی دامپ هلند با زمان 2 ساعت و 4 دقیقه و 32 ثانیه از خط پایان گذشتند.

پیراهن طلایی این مرحله را راب رویخ از تارتلتو بلژیک، پیراهن کوهستان را ایلیا داویدنوک از شهرداری تبریز و پیراهن سبز نیز را مارکو دوئتس از بیبی دامپ هلند برتن کردند.

در این تور دوچرخه سوارانی از 14 تیم داخلی و خارجی از 16 تا 21 مهر ماه در مجموع 1010 کیلومتر را در 6 مرحله در مسیر استان های آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی رکاب زدند.

انتهای پیام/خ

پیراهن کوهستان را ایلیا داویدنوک از شهرداری تبریز از آن خود کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار