استاندار آذربایجان شرقی ؛

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اشتغالزایی در هشترود

استاندار آذربایجان شرقی گفت : توسعه زیرساخت های اقتصادی در هشترود ضروری است چرا که مهاجرت معکوس به این شهرستان را در سال های آینده به دنبال خواهد داشت.

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اشتغالزایی در هشترودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی،امروز در بازدید از طرح های عمرانی و صنعتی هشترود افزود: اجرای طرح های عمرانی تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اشتغالزایی در هشترودو توجه به بخش صنعتی و تولیدی علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار موجب توسعه اقتصادی و اجتماعی می شود.


وی گفت : اولویت دولت حل مشکلات بنگاه های اقتصادی، بخش های تولیدی و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی است.


استاندارخاطرنشان کرد : در صورت اتمام طرح پایاب سد سهند در هشترود و نیز تکمیل و تجهیز شهرک پروفسور هشترودی، زمینه مناسبی برای اشتغال و جذب جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی در این شهرستان فراهم می شود.


وی در بازدید از روند اجرایی آزاد راه مراغه- هشترود گفت: این طرح بزرگ ملی به طول 110 کیلومتر با سرمایه گذاری 40 درصدی بانک سپه و 60 درصدی دولت در 6 قطعه و با اعتبار 6 هزار میلیارد ریالی در حال احداث است.


خدابخش اضافه کرد: با توجه به روند اجرایی این طرح بزرگ ملی ، 50 کیلومتر از آن تا پایان سال 97 و سایر قطعات و بخش های آن نیز تا پایان سال 98 به اتمام خواهد رسید.


استاندار آذربایجان شرقی همچنین از طرح آزادراه مراغه- هشترود، سد سهند، شرکت کشت و صنعت و طرح احداث پالایشگاه تولید قیر در شهرک صنعتی پروفسور هشترودی این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/خ

توسعه زیرساخت های اقتصادی در هشترود ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار