ساماندهی طرح های لرستان؛

لزوم توجه ویژه دولت به طرح های لرستان

استاندارلرستان گفت:راه‌آهن دورود-خرم‌آباد با ۳۰درصدپیشرفت فیزیکی،آزادراه با ۴۵درصد،کریدورمرزبازرگان ومحور ازنا-الیگودرز-اصفهان فرودگاه خرم‌آبادوطرح ساماندهی قلعه فلک‌الافلاک ازجمله طرح های استانی وفرااستانی هستندکه نیازبه توجه ویژه دولت دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سیدموسی خادمی استاندار لرستان اظهار داشت: اعتبار طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد تا به حال از منابع استانی پرداخت شده که نیاز است از اعتبارات ملی و محل بودجه شرکت فرودگاه‌ها پرداخت شود.

وی طرح ساماندهی قلعه فلک‌الافلاک را نیز از با ارزش‌ترین طرح‌ها عنوان کرد و گفت: ترکیب این بنای عظیم تاریخی با چشمه‌هایی که از دل آن فوران می‌کنند و رودخانه خرم‌آباد می‌تواند بخش مهمی از معضلات اقتصاد منطقه را رفع کند.

وی یادآور شد: در توافق با ارتش و سپاه و تلاش و پیگیری‌های انجام شده جهت تخلیه اطراف قلعه قرار شده ۶۰ میلیارد تومان طی دو سال پرداخت شود.

استاندار لرستان بیان داشت: لرستان دارای ظرفیت‌های بزرگ و مهمی است که متاسفانه تا به حال استفاده نشده و در این راستا نیز به حمایت و توجه خاص دارد.

خادمی با تاکید بر رفع موانع فرودگاه خرم‌آباد و ارتقاء این فرودگاه به نقطه مطلوب و مطابق با استانداردها، افزود: برای پرداخت هزینه طرح توسعه این طرح اعتبارات استانی کافی نیست و باید از محل بودجه ملی برای آن اعتبار در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/م

توجه ویژه دولت به طرح های لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار