انعقاد تفاهم نامه‌ای برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مازندران

تفاهم نامه همکاری بین استانداری وفرماندهی انتظامی مازندران بمنظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء سرمایه اجتماعی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در راستای اجرای بهینه برنامه‌های آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء سرمایه اجتماعی با حضور علیرضا یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، تفاهم نامه‌ای بین استانداری و فرمانده انتظامی استان و هفت دستگاه اجرایی منعقد شد.

یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مازندران از سوی دولت خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه برنامه‌ها و اقدامات استان در حوزه کاهش و کنترل طلاق به نتیجه‌ی مطلوبی رسیده است، افزود: دولت تدبیر و امید یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مازندران در نظر گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، گفت: نرخ متوسط طلاق در ۶ ماه نخست سال ۱۳۹۶ در استان به ۱.۹ درصد در هزار نفر جمعیت رسیده است و اکنون طلاق در ۲۱ شهرستان مازندران کاهش یافته و در یک شهرستان نیز افزایشی نداشته است.

یونسی افزود: استانداری ضمن حمایت کامل از اجرای طرح‌های مناسب و موثر در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی، اعتباراتی را نیز به طرح‌های یاد شده اختصاص داده است.

انتهای پیام/آ

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان پلیس و استانداری مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.