تهیه و توزیع ۲۰ هزار ویژه نامه فرهنگی و آموزشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی

۲۰ هزار ویژه نامه فرهنگی و آموزشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی هفته ناجا در مازندران اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به آسیب‌های اجتماعی مبتلا به جامعه، برخی از آسیب‌ها از جمله اعتیاد، طلاق و بدحجابی را معضل اصلی جامعه اسلامی دانست و گفت: برخورد هوشمندانه با معضلات اجتماعی نیازمند همگرایی نخبگان علمی، دینی و فرهنگی با پلیس است.

وی افزود: هفته ناجا یکی از فرصت‌های به دست آمده برای ارائه محتوای آموزشی به جامعه هدف برای جلب مشارکت‌های مردمی و ارائه مطالب آموزشی به منظور ارتقاء فرهنگ خود کنترلی در آحاد جامعه است.

سرهنگ باقری گفت: پلیس استان در این فرصت به دست آمده با انتخاب و اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی با استفاده از شیوه‌های نوین کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام به تولید محتوا‌های آموزشی در قالب ویژه نامه‌ای با مضامین فرهنگی و آموزشی کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از تهیه و توزیع ۲۰ هزار ویژه نامه هفته ناجا در استان خبر داد و افزود: ارائه نکات آموزشی و هشداری به منظور جلب مشارکت‌های مردم و ارتقاء فرهنگ خودپایی و خود کنترلی در آحاد جامعه است.

وی با ابراز امیدواری از توجه آحاد جامعه به موضوع امنیت، آن را بستر و زیرساخت تمامی فعالیت‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی در هر جامعه‌ای عنوان کرد و گفت: نتیجه تعامل مردم با پلیس رسیدن به جامعه‌ای آرمانی عاری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با جوانانی پویا و بانشاط است.

انتهای پیام/آ

جامعه عاری از ناهنجاری اجتماعی نتیجه تعامل مردم با پلیس است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.