مشارکت مردم در تقویت امنیت عمومی

رویکرد پلیس در ایجاد امنیت پایدار مبتنی بر جامعه محوری و استفاده از نقش ارزنده مشارکت مردم در تقویت امنیت عمومی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ نیازی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی می‌تواند نقش مهم و اثر گذاری در تولید امنیت داشته باشد، گفت: از مصادیق بارز مشارکت مردم در کشور، حضور آگاهانه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و صحنه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بعنوان متولی نظم و امنیت باید از مشارکت و انرژی بالقوه مردم در ایجاد امنیت و ارتقاء احساس امنیت در جامعه استفاده کند، افزود:رویکرد پلیس در ایجاد امنیت پایدار مبتنی بر جامعه محوری و استفاده از نقش ارزنده مشارکت مردم در تقویت امنیت عمومی است.

سرهنگ نیازی گفت: استفاده از نیرو‌های مردمی در تامین نظم و امنمیت عمومی و نماد استفادخه از مشارکت‌های مردمی در تامین امنیت جامعه است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران با تاکید بر استفاده از ابزار‌های جدید و تکنولوزی‌های نوین در ارتقای امنیت اجتماعی افزود: مدیریت هوشمند انتظامی نقش بسزائی در شناسایی مجرمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از ان دارد.

وی با تاکید بر اتصال سیستم‌های هشداردهنده به سیستم‌های پلیس ۱۱۰ گفت: با استفاده از این ابزار ضمن کاهش جرم، پلیس قادر خواهد بود با شناسایی دقیق محل وقوع جرم در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر شود.

انتهای پیام/آ

امنیت پایدار نیازمند اراده مردمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.