سه تصادف با ۱۱ کشته و مصدوم در جاده آمل

سه حادثه رانندگی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان آمل جان یک نفر را گرفت و ۱۰ نفر را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  زکریا اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ مازندران گفت: در حادثه نخست که پنجشنبه شب در روستای پلور در جاده هراز رخ داده، در پی ریزش سنگ‌های روان از کوه بر روی خودرو پرایدی عبوری، دو نفر از سرنشینان زن در این خودرو مصدوم شدند و توسط اورژانس ۱۱۵ امداد رسانی شدند.
وی افزود: همچین در سانحه دلخراش دیگر که پیش از ظهرجمعه در جاده آمل به سرخرود شهرستان محودآباد رخ داد، درپی برخورد دو خودروی سوارد پراید و زانتیا ٨ نفر از سرنشینان دو خودرو مصدوم شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ مازندران گفت: بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس آمل ۲، سرخرود و کلوده به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان این حادثه که ٢ کودک، ٢ خانم و ۴ آقا بودند را پس از دریافت کمک‌های اولیه درمانی به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل کردند.

اشکپور افزود: کم عرض بودن و نداشتن شانه خاکی از مشکلات جدی وچند ساله جاده آمل به محمودآباد است که وقوع حوادث رانندگی دراین جاده پرتردد همواره گزارش می‌شود.

وی گفت: در تصادف پیش از ظهر جمعه نیز در خروجی شهر آمل به سمت جاده هراز در کیلومتر حدودیک این جاده حدفاصله پلیس راه سابق آمل رخ داد، عابر پیاده ۵۱ ساله بر اثر برخورد با سواری پراید به شدت دچار مصدومیت شد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ مازندران افزود: پس از حضور عوامل تکنیسین مرکزفوریت‌های پزشکی ۱۱۵ آمل به محل حادثه واعزام مصدوم به بیمارستان ۱۷ شهریور، به علت شدت جراحات، جان باخت.

انتهای پیام/آ

تصادف جاده‌ای با تلفات جانی در جاده آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار