مدیرکل فرودگاه رشت:

علت فرود پرواز مشهد-نوشهر در فرودگاه رشت مشخص شد

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت گفت: علت فرود پرواز مشهد-نوشهر در فرودگاه رشت نامساعد بودن شرایط جوی در نوشهر بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،غلامرضا کریم‌آقایی مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت با بیان اینکه پرواز ۶۰۴ مشهد- نوشهر در فرودگاه رشت به زمین نشست گفت: علت فرود پرواز مشهد-نوشهر در فرودگاه رشت نامساعد بودن شرایط جوی در نوشهر بود.

آقایی اظهار داشت: پرواز مذکور مقصد نوشهر را از فرودگاه مشهد ترک کرده بود.

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت با بیان اینکه این هواپیما به‌دلیل شرایط نامساعد جوی در فرودگاه نوشهر مجبور به فرود در فرودگاه سردارجنگل رشت شد اضافه کرد: این پرواز در ساعت 15:25 روز گذشته در فرودگاه رشت به زمین نشست.

کریم‌آقایی با بیان اینکه این پرواز به‌علت دیدکم ناشی از شرایط نامساعد جوی پس‌از سه بار تلاش ناموفق برای فرود در فرودگاه نوشهر در فرودگاه سردارجنگل رشت به زمین نشست افزود: در این پرواز هیچ‌گونه مشکلی برای مسافران به‌وجود نیامد.

وی با تاکید بر اینکه این هواپیما پس از سوختگیری و بعد از گذشت یک ساعت با مساعد شدن شرایط جوی در فرودگاه نوشهر، فرودگاه سردارجنگل رشت را به مقصد نوشهر ترک کرد گفت: پرواز مشهد- نوشهر هواپیمایی آسمان 96 مسافر داشت.

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت تاکید کرد: پرواز 604 هواپیمایی آسمان پس از ترک فرودگاه سردار جنگل رشت با موفقیت در فرودگاه نوشهر به زمین نشست.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ب

دلیل فرود پرواز مشهد-نوشهر در فرودگاه رشت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.