متکدیان مهاباد جمع آوری شدند

مسئول اجرائیات و معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت : در پی تماس ھای مکرر مردم با واحد اجرائیات شهرداری مهاباد در خصوص جمع آوری متکدیان، تمامی تکدی گران در سطح این شهر جمع آوری شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، حسن گیته افزود: همکاران واحد اجرائیات نسبت به جمع آوری متکدیان در سه راهی برهان، ترشکان و حمزه آباد و همچنین در سطح شهر اقدام نمودند و توانستند 11 متکدی را جمع آوری نمایند که در بررسی های انجام شده مشخص گردید هیچ کدام از 11 نفر متکدی، اهل شهرستان مهاباد نبوده بلکه اکثرا آنان کولی و از شهرک ها و مناطق حاشیه نشین ارومیه  وارد مهاباد می شوند.

مسئول اجرائیات شهرداری مهاباد ضمن درخواست از همشهریان در خصوص کمک نکردن به متکدیان گفت: تکدی‌گری پدیده‌ ای نازیباست که متأسفانه برخی مردم به‌دلیل عدم آگاهی و به ‌علت نداشتن اطلاعات کافی و از روی ترحم و دلسوزی به این پدیده‌ی منفی و ناهنجاری اجتماعی دامن می‌زنند.

وی اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه پدیده تکدی گری در شهرستان همشهریان محترم می توانند با شماره های 137 و یا 42234488 ستاد اجرائیات تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ع

جمع آوری متکدیان  مهاباد در پی تماس های مردمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.