رضازاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمریکا با نقض برجام اعتبار خود را در جامعه جهانى مخدوش می‌کند/کاربرد خلیج ع رب ى به جای خلیج فارس از رفتارهای غیرمتعارف ترامپ است

مدیرکل سیاسى وزارت کشور گفت: اگر رییس جمهور آمریکا بخواهد برجام را برهم بزند جایگاه خود را به لحاظ حقوقى در جامعه بین الملل مخدوش می‌کند.

آمریکا با نقض برجام اعتبار خود را در جامعه جهانى مخدوش می‌کند/کاربرد خلیج ع رب ى به جای خلیج فارس از رفتارهای غیرمتعارف ترامپ استمحمدامین رضازاده مدیرکل سیاسى وزارت کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره سخنرانى رییس جمهور آمریکا علیه ایران و برجام اظهار کرد: پایبندى به برجام براساس مقررات بین المللى الزام آور است و هیچ یک از طرفین نمی توانند آن را برهم بزنند بنابراین اگر رییس جمهور آمریکا بخواهد این قرارداد را برهم بزند جایگاه خود را به لحاظ حقوقى در جامعه بین الملل مخدوش می کند.

رضازاده گفت: لازمه هرگونه توافق، مذاکره و طرح مباحث حقوقى است لذا هرگونه نقضى که از سوى امریکا صورت بگیرد در برابر جامعه جهانى قرار می گیرد.

مدیرکل سیاسى وزارت کشور درباره نامیدن خلیج فارس به عنوان خلیج ع رب ى از سوى ترامپ، افزود: این موضوع از رفتارهاى نامتعارف ترامپ است که هر از چندگاهى با کشورهاى دنیا حرکتى انجام می دهد تا ذهن جهانیان را به خود درگیر کند.

وى خاطرنشان کرد: آمریکا از اقتدار و استقلال ایران اگاه است و قصد دارد با این اقدام در جهت تضعیف کشورمان گام بردارد که در نهایت موفق نخواهد بود.

انتهاى پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالعلی
۰۰:۱۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
امریکاهیچ غلطی نمیتواندبکند ماا. همچنا ن.ایستا دیم
آخرین اخبار