واکنش سردار جزایری به اظهارات ترامپ:

ارتقاء توان دفاعی برای مقابله با رژیم فاسد آمریکا ادامه خواهد یافت

سردار جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان طی سخنانی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز مصمم تر و باانگیزه تر از همیشه مسیر توسعه و ارتقاء توان دفاعی را ادامه خواهد داد.

ارتقاء توان دفاعی برای مقابله با رژیم فاسد آمریکا ادامه خواهد یافتبه گزارش   حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به اظهارات وقیحانه ترامپ گفت: از زبان نیروهای مسلح و آحاد مردم بصیر ایران اسلامی به دولت فاسد و شرور آمریکا می گوییم که ارتقاء توان دفاعی کشور برای مقابله با رژیم فاسد آمریکا مسیر توسعه بی وقفه خود را با انگیزه تر و مصمم تر از گذشته ادامه خواهد داد و نیز لحظه ای در دفاع از مظلومان در جای جای جغرافیای جهان ولو در ایالات متحده آمریکا و به خصوص مردم مظلوم منطقه غرب آسیا دریغ نخواهیم کرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز عزیز تر و پرتوان تر از هر زمان دیگر رویاهای کثیف سردمداران آمریکا را یکی پس از دیگری آشفته میکند و در ادامه این راه حرف های ناگفته فراوانی هست که در وقت خود جلوه های بیرونی آن را دولت ترامپ مشاهده خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Italy
قوام
۱۱:۲۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
درود بر سپاه پاسداران

خشم آمریکا نشان از چشمگیر بودن فعالیت شما عزیزان در صحنه بین المللی است . پر توان تر از گذشته ادامه دهید واین را بدانید که در دل تک تک ایرانیان جا دارید . دست خدا به همراهتان. همه ما ایرانیها پاسداران اسلام وایرانیم و گوش به فرمان رهبرمان.

مرگ بر آمریکا واسرائیل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
بهترین راه کار افزایش توان است در همه عرصه ها ، با توکل به خداوند پیش بروید نصرت خدا با مردان خداست . شیطان مکرش لحظه ای وبدون برنامه است . آینده نگری و دوراندیشی برگ برنده ماست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
امیرامیر
۰۸:۵۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
از میان تمامی این خبرها،سخنان سخنگوی نیروهای مسلح کشور از همه مهمتره.چراکه بهشت را به بها میدهند و نه به بهانه.ما باید قدرتمند شویم و راهی دیگر برای ما وجود ندارد. ما قدرتمند هستیم که اینان از ترس نعره میکشند.درغیر اینصورت اینان اصلا دلیلی برای صبر کردن نمیدیدند و حمله میکردند.باید به پژوهش و تحقیق جوانان و نخبگان و نوابغ ارج بنهیم تا قدرت واقعی این سرزمین نمایان شود.تا خلیج فارس، خلیج تا ابد فارس بماند.
Iran (Islamic Republic of)
حمیدان
۰۸:۵۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
سپاه در قلب وجان مردم ایران است سپاه روح انقلاب اسلامی ایران است وهر احمقی از جمله ترامپ بی هویت بخواهد به روح انقلاب لطمه بزند تا آخرین قطره ی خون د ربرابرش خواهیم ایستاد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
اقای روحانی فقط بلده از خواجه حافظ شیرازی و سعدی حرف بزنه نمیدوننه دشمن داره به سپاه و ملت توهین میکنه ! نمیشه بجای ایشان فرمانده سپاه حرف بزنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۰۸:۲۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
احسنت سردار
Qatar
سعید
۰۷:۴۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
درود سردار
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۰۷:۱۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
درودبر نیروهای مسلح،از جمله سپاه پاسداران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
مهمان
۰۶:۰۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
امیدواریم، با تقویت بنیه دفاعی از آن طرف اقتصاد کشور به فنا بیشتر نرود زندگی و معیشت مردم مهمتر از بینه دفاعی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
کوربادچشم دشمن ، مابه همه نیروهای مسلح کشور عزیز اسلامی ایران خصوصا به سپاه پاسداران انغلاب اسلامی افتخار می کنیم و یاد امام و توصیه امام را همیشه به یاد داریم وبه آیندگان یادآوری می کنیم که امام خمینی (ره)فرمود: اگرسپاه نبود کشور نبود.
Iran (Islamic Republic of)
بی بی
۰۲:۴۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر ترامپ دیوانه
آخرین اخبار