مازنی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترامپ با به کار بردن خلیج ع.ر.ب.ی نشان داد که پایتخت آمریکا ریاض است نه واشنگتن!

عضو فراکسیون امید گفت: ادبیات سخیف و غیردیپلماتیک ترامپ موجب انزوای آمریکا شده است.

///حجت‌الاسلام احمد مازنی عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهارات گستاخانه رئیس جمهور آمریکا علیه مواضع جمهوری اسلامی ایران گفت: سخنرانی ترامپ درباره ایران حاکی از تلاش وی برای معرفی این کشور به عنوان قدرت برتر جهانی است اما واکنش‌های روحانی، برخی کشورهای اروپایی و چهره‌های آمریکا نشان داد که این سخنان تنها در سطح اظهارات یک سیاستمدار کم تجربه است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به اینکه مجموعه علائم و نشانه‌ها حاکی از افت شدید هژمونی آمریکاست، تصریح کرد: ادبیات سخیف و غیردیپلماتیک ترامپ موجب انزوای آمریکا و مواضع غیرمسئولانه وی درباره برجام موجب سلب اعتماد بین‌المللی برای آن کشور است.

وی ادامه داد: ترامپ با به کار بردن خلیج ع ر ب ی نشان داد که پایتخت آمریکا ریاض است نه واشنگتن! مردم آمریکا چگونه این حقارت را تحمل خواهند کرد؟ رئیس‌جمهور آمریکا پس از سفر به عربستان سعودی و دریافت چند دلار از شاه سعودی اعتبار و اقتدار ملت آمریکا را فروخت!

مازنی با تاکید براینکه پدر تروریسم کور منطقه‌ای و بین‌المللی حکومت کودک‌کش سعودی است، ادامه داد: ترامپ در حالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست معرفی می‌کند که سپاه در کنار ملت‌های مظلوم منطقه با خشونت و ترور می‌جنگد و در برابر تروریست ها ایستاده است. 

عضو فراکسیون امید با اشاره به اینکه از سایر کشورها به ویژه دولت‌های اروپایی انتظار داریم هم چنان از برجام حمایت کنند و ترامپ را از بازی با آتش برحذر دارند، خاطرنشان کرد: ما در دفاع از انقلاب اسلامی، افزایش توان نظامی و مقابله با دشمنان اسلام و ایران عزیز در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
متاسفانه از نظر خیلی از سیاستمداران غربی مارا عرب می دانند!!
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ترامپ کله زرد حرف مفت زیادی میزنه ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
آیا همه گوش می کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
هانا اسفندیاری
۱۴:۰۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
‌سلام من معلم کلاس اولم به تو پیشنهاد میکنم که سری به کلاس من بزنی
در آنجا کتابخانه ای است که جغرافیا دارد
بدردد میاد البته تو نمیتونی از پایه سطح یک شروع کنی باید ازپایه پیش ازسطح یک شروع کنی

ازت انزجار دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
حاج آقا شما سلفی بگیر با مادام موگرینی بقیش رو بی خیال
آخرین اخبار