در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جزئیات جدید از جسد کشف شده دختر جوان در جاده شهریار

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران گفت: اختلاف خانوادگی باعث قتل دختر دانشجوی دانشکده پزشکی دانشگاه تهران شد.

جزئیات جدید از جسد کشف شده دختر جوان در جاده شهریارمحمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی استان تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص جزئیات قتل دختر دانشجویی که جسدش در جاده شهریار کشف شده است، اظهار داشت:این دختر با نامزد خود اختلاف داشت که در تهران و در داخل ماشین با یکدیگر درگیر می شوند و در نهایت نامزد این دختر اقدام به خفه کردن او می کند.

وی با بیان اینکه قاتل بعد از خفه کردن  نامزدش، جسد او را در جاده سعید آباد شهریار رها می کند، ادامه داد: در حال حاضر جسد کشف و قاتل به جرم خود اعتراف کرده است.

لازم به ذکر است؛ براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ «چند روز پیش پرونده فقدان دختری که دانشجوی دانشکده پزشکی دانشگاه تهران بود به کارآگاهان پلیس آگاهی سپرده شد و ماموران تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

در ادامه با انجام تحقیقات، کارآگاهان به سرنخ‌هایی از این پرونده دست یافته و موفق به شناسایی فردی که اقدام به قتل این دانشجوی جوان کرده بود، شدند.

سرانجام این فرد توسط ماموران پلیس دستگیر و در بازجویی‌های اولیه به قتل عمد این دانشجو و رها کردن جسدش در جاده سعید آباد شهرستان شهریار اعتراف کرد.

انتهای پیام/

قتل دختر دانشجو در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
این قاتل باید اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
جنایتکار خبیث دختر بیچاره را چرا کشتی
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۱:۲۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
خاک برسرت باد پسر کم عقل نادان ادم کش.
آخرین اخبار