تولید 50 هزار دستگاه تولید خودرو در ایران خودرو تبریز

مدیرعامل ایران خودرو تبریزگفت:تولید خودرو در ایران خودرو تبریز از مرز 50 هزار دستگاه گذشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حاجی زاد مدیرعامل ایران خودرو تبریز در جلسه ارزیابی تولید با بیان این مطلب گفت:تولید انواع خودرو توسط شرکت ایران خودرو تبریز در 7 ماهه منتهی به مهر ماه سال‌جاری از مرز 50 هزار دستگاه عبور کرد که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 3/1 برابری را نشان می‌دهد.

وی گفت:تولید سمند و سورن از ابتدای سال جاری تاکنون با ثبت 50 هزار و 373 دستگاه نشان می دهد ضمن افزایش تولید نسبت به 7 ماه منتهی به مهرماه این رقم رشد قابل توجهی داشته که حکایت از رشد 130درصدی تولید دارد.

حاجی زاد تأکید کرد: در مدت زمان یاد شده سمند EF7 بنزینی و پایه گازسوز با تولید 35 هزار و 707 دستگاه ، سمند XU7 با تولید 12هزار و 20 دستگاه ، سورن با تولید 2هزار و 397 دستگاه و سورن توربوشارژ به تعداد 249 دستگاه تولید و به دست مشتریان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه برای تولید محصول نخستین مسئله مهم که باید به آن توجه ویژه داشت ارائه آموزش های مورد نیاز برای افزایش بهره وری است، گفت: یکی از وظایف مهم مدیران و سایر مسئولین امر تولید ارائه آموزش و مهارت های مورد نیاز نیروی انسانی برای افزایش تولید محصولات با کیفیت است.

حاجی زاد منصور با بیان اینکه افزایش بهره وری در تولید منجر به کاهش هزینه های تولید خواهد بود اذعان کرد: نیروی انسانی کارآمد جزء لاینفک صنایع بوده و پشتوانه محکمی بر تحقق افزایش تولید، بهره وری در کار و تولید و از همه مهمتر عرضه محصول با کیفیت مطلوب می باشد.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز تصریح کرد: کیفیت، مقوله اصلی هر محصول در رضایتمندی مشتری است و مطابق ارزیابی های صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران در سال جاری، شاخص ISQI دو محصول سورن و خودروی ملی سمند به درجه کیفی دوستاره دست یافته است.

 

انتهای پیام/ش

رشد 130 درصدی تولید خودرو در ایران خودرو تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار