فرانس ۲۴: اسرائیل تنها حامی راهبرد ترامپ درباره ایران است

شبکه فرانس ۲۴ تاکید کرد در حال حاضر تنها رژیم صهیونیستی از راهبرد جدید رئیس‌جمهور آمریکا بر ضد ایران حمایت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد تنها رژیم صهیونیستی از تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای تایید نکردن توافق هسته‌ای ایران حمایت می‌کند.

بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، قاطعانه تصمیم گرفته است همه میراث برجای مانده از باراک اوباما، رئیس جمهور سابق این کشور، را یکی پس از دیگری نابود کند.

دونالد ترامپ روز جمعه اعلام کرد توافق هسته‌ای ایران را تایید نمی‌کند.  این تصمیم ترامپ اتحادیه اروپا را نگران کرده است. فرانسه، انگلیس و آلمان در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند به توافق پایبند خواهند بود.

حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، نیز به اهانت‌های ترامپ اعتراض کرد و گفت آمریکا بیش از هر زمان دیگری در برابر ملت ایران تنهاست. روحانی بلافاصله پس از اظهارات ترامپ واکنش نشان داد. وی گفت: برای ما ملت روشن شد که دولت آمریکا دولتی علیه مردم منطقه، ایران و دولت‌های مظلوم است.

در مقابل اتحادیه اروپا تاکید کرده است توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ همچنان اجرا خواهد شد. فرانسه، آلمان و انگلیس که از امضاکنندگان این توافق هستند در بیانیه‌ای اعلام کردند: «ما کنگره و دولت آمریکا را ترغیب می‌کنیم که به تبعاتی که این تصمیم آمریکا بر امنیت این کشور و متحدانش خواهد داشت توجه داشته باشند.»

روسیه نیز اعلام کرده است اقدامات دونالد ترامپ به شکست منجر خواهد شد.

فرانس ۲۴ در ادامه گزارش خود تاکید کرد: در حال حاضر تنها اسرائیل از رئیس جمهور آمریکا حمایت می‌کند. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از این اقدام ترامپ استقبال کرد و آن را شجاعانه دانست.

انتهای پیام/

 اسرائیل تنها حامی طرح ضدایرانی ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Qatar
سعید
۱۷:۵۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
من اگر مشاور نتانیا هو بودم
حتما بهش می گفتم:هرگز خوشحال نباش چون ایران بارها و بارها سرچشمه فتنه را پیدا کرده و ان را در اقدامی نا متقارن از پایی در می اورد
باید بفکر چاره باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
درود بر برجام و روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
مگه اسرائیل کشوری است اون که خودش مشروعیت نداره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار