مدیر توزیع برق گرمسار;

افزایش ظرفیت پست های توزیع برق گرمسار

با احداث 43 ایستگاه هوائی توزیع برق به قدرت هفت هزار و 110 کیلوولت آمپر در شهرستان گرمسار ، ظرفیت پست های برق این شهرستان به 314 هزار و 565 کیلوولت آمپر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین صفری مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار با عنوان این که پست های مورد اشاره در شش ماهه اول امسال نصب شده اند گفت : طرح توسعه دو هزار و 100 متر شبکه فشار ضعیف و احداث 15 هزار و 600 متر خط 20 کیلوولت هوائی و زمینی به اجرا درآمده است.


وی با بیان این که عملیات اصلاح 13 هزار و 500 متر شبکه های توزیع برق در سطح شهرستان عملیاتی گردیده افزود: طرح تبدیل هفت هزار و 700 متر شکبه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار نیز به انجام رسیده است.


مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار با اشاره به این که در این شش ماه، یک هزار و 761 دستگاه کنتور هوشمند برق نصب شده تصریح کرد: 508 اشتراک جدید هم به مجموع مشترکان شهرستان اضافه شده است.


صفری با اظهار این که از ابتدای سال 96 تاکنون، 312 پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان گرمسار اجرا و بهره برداری گردیده تصریح کرد : برای این تعداد پروژه، مبلغ 33 میلیارد و 746 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.


وی اضافه کرد: نصب 11 دستگاه پست هوائی جهت کاهش تلفات انرژی الکتریکی و بهبود ولتاژ برق، احداث سه هزار متر شبکه 20 کیلوولت جهت رینگ شبکه، تجهیز یک باب پست زمینی عمومی با ظرفیت 500 کیلوولت آمپر و برقراری یک هزار متر شبکه زمینی در سطح شهرستان از جمله برنامه های در دست اقدام این مدیریت است.


انتهای پیام / ه

 

احداث 43 ایستگاه هوائی توزیع برق در گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار