رئیس هیئت تکواندوی قم

کسب ۴ مدال رنگارنگ توسط تکواندوکاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت تکواندوی استان قم از کسب ۴ مدال توسط تکواندوکاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛محمد جمشیدی، رئیس هیئت تکواندوی قم، اظهار داشت: رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه در تهران برگزار شد و سهم تیم اعزامی از استان قم به این مسابقات ۴ مدال ارزشمند در اوزان مختلف بود.

وی افزود: تیم تکواندوی مردان قم در حالی عازم مسابقات قهرمانی کشور شد که ۸ ورزشکار و ۴ مربی و سرپرست این تیم را همراهی می‌کردند و در نهایت با کسب ۳ مدال نقره و یک مدال برنز توسط تکواندوکاران قمی، پرونده این مسابقات بسته شد.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: در این مسابقات در وزن اول علی چهرقانی از قم روی شیهاپ چانگ رفت و توانست با شکست دادن حریفانش به دیدار نهایی برسد اما در دیدار نهایی با شکست برابر ابراهیم صفری از تهران به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

جمشیدی بیان داشت: در وزن هفتم نیز واقعه برای تیم اعزامی تکواندوی قم تکرار شد و محسن جباری هوگو پوش قمی نیز همانند چهرقانی تا فینال این وزن پیش رفت اما در مسابقه فینال نتوانست از سد آرش دباغ تفرشی عبور کند و وی نیز با مدال نقره به کار خود پایان داد.

وی عنوان کرد: در وزن پنجم، محمد مهدی شازده احمدی نماینده استان قم بود که توانست به جمع ۴ نفر برتر این وزن راه پیدا کند اما در دیدار نیمه نهایی بازنده شد و ضمن ناکامی در رسیدن به دیدار پایانی، همراه با رامین حسینقلی زاده از استان البرز به مقام سوم و مدال برنز رسید.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: در بین تکواندوکارانی که در روز دوم و پایانی این مسابقات، جمعه شب روی شیهاپ چانگ رفتند محمد صفایی تکواندوکار قمی در وزن چهارم سرنوشتی مشابه جباری و چهرقانی رفت و تا فینال پیش رفت اما با شکست برابر سروش احمدی از مازندران، نایب قهرمان شد.

انتهای پیام/ح

درخشش تکواندوکاران قمی درمسابقات قهرمانی کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار