رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور

دشمنان انقلاب اسلامی در ذلیل ترین دوران خود هستند

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور گفت: امروز جبهه مقاومت دست در گلوی داعش و استعمار جهانی انداخته است؛ به گونه ای که تاکنون دشمنان در کشورهای منطقه نتوانستند به آن اهداف خود دست یابند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی، معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح خراسان جنوبی گفت : امام راحل به ملت جمهوری اسلامی ایران درس استقامت و شجاعت داد تا از دشمنان نترسیم.


وی با بیان اینکه عربده های دشمن همواره است و نباید از این عربده ها ترسید، خاطرنشان کرد: اگر قرار بود تسلیم دشمنان شویم نیاز به ایجاد انقلاب اسلامی نبود.


حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان اینکه نباید در مقابل دشمن کوتاه بیاییم، گفت: امروز عده ای از افراد حلقه به گوش مانند کشورهای حوزه خلیج فارس و عربستان تمام منابع خود را در اختیار دشمن قرار دادند تا بتوانند در مقابل انقلاب اسلامی بایستند.


رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس آمریکا به همراه اروپایی ها و شوروی ها در صحنه بودند اما آنچه که باقی ماند امام راحل و انقلاب بود، افزود: تنها راه و مسیر پیروزی استقامت و مقاومت است و باید دنبال کسب سعادت باشیم.


 ویعنوان کرد: نعمتی بالاتر از امنیت وجود ندارد و نیروهای نظامی در کشور حافظ امنیت مردم و جاده امن و قلعه محکم مردم هستند.


حجت الاسلام والمسلمین بهرامی تصریح کرد: سازمان قضائی نیروهای مسلح تنها مرجع اختصاصی است که اتفاقات نادر و جرائم را در نیروهای مسلح رسیدگی می کند و سازمان متشکل از دادگاه و دادسرا در تمام استان های کشور تشکیل شده و به جرائم رسیدگی می کند.


رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور افزود: تمام هم و غم سازمان قضائی نیروهای مسلح پیشگیری از وقوع جرم است و باید تمام مسؤولان و مردم تلاش کنند تا نیروهای مسلح تقویت و اقتدار نیروهای مسلح حفظ شود.


وی با بیان اینکه دشمن انقلاب اسلامی زخم خورده و اژدهای زخمی است، ادامه داد: کسی حق ندارد نیروهای مسلح را تضعیف کند اما متاسفانه در برخی از جریان های سیاسی مسائلی به وجود می آید که مایه تاسف است و وقتی که دشمن وارد صحنه می شود ما به وحدت می رسیم.
انتهای پیام/ک

عربده های دشمن همواره وجود دارد و نباید از این عربده ها ترسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.