انزوا، پیامد پایبند نبودن آمریکا به برجام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: پایبند نبودن آمریکا به برجام موجب انزوای بیشتر این کشور در سطح بین المللی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سید سعید شاهرخی در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: ترامپ به تحولات بین المللی پشت کرد در حالیکه برجام یک معاهده دو جانبه نیست که آمریکا بتواند آنرا لغو کند.

شاهرخی افزود: با توجه به تایید برجام از طرف سازمان ملل و کشور‌های ۱+۵، متعهد نبودن ترامپ به برجام موجب انزوای آمریکا و وحدت و همبستگی نیرو‌های داخل می‌شود.

شاهرخی به تعدی‌ها و گزافه گویی‌ها آمریکا در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: بعد از تعدی آمریکا به جایگاه مقدس سپاه، اقشار مختلف مردم از سپاه حمایت کردند که نشان دهنده عمق پیوند سپاه و مردم است.

وی منطق و صحبت‌های ترامپ را نشان دهنده خوی استکبار‌ی آمریکا دانست.

شاهرخی، ادبیات ترامپ در سخنرانی دیشب را ناسازگار با عرف بین المللی و غیر اخلاقی بیان کرد.

وی با اشاره به سخنان دکتر روحانی، رییس جمهور دولت دوازدهم در واکنش به سخنان ترامپ گفت: ضروری است ترامپ بیشتر تاریخ و جغرافیا را مطالعه کند و درباره ادب و اخلاق و فرهنگ غنی ملت بزرگ ایران آگاهی بیشتری به دست آورد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: این اقدام آمریکا مانند سایر اقدامات آمریکا در دشمنی با ملت بزرگ ایران به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید و ترامپ در پیشگاه ملت ایران و تاریخ مثل همیشه مردود و شرمسار خواهد شد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیشب، برجام را تایید نکرد و تصمیم نهایی در خصوص آن را به کنگره آمریکا محول کرد.

انتهای پیام/

 

واکنش شاهرخی به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.