اجرای بیش از ۹۰۰ ویژه‌ برنامه هفته کودک در سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: به‌مناسبت هفته ملی کودک که از ۱۵ مهرماه در سراسر کشور کلید خورد، ۹۲۵ ویژه‌برنامه فرهنگی و هنری در سطح استان اجرا شد.

اجرای  بیش از ۹۰۰ ویژه‌ برنامه هفته کودک در سیستان و بلوچستان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معصومه هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان،  گفت: به‌مناسبت هفته ملی کودک که از ۱۵ مهرماه در سراسر کشور کلید خورد، ۹۲۵ ویژه‌برنامه فرهنگی و هنری در سطح استان اجرا شد.

وی با بیان اینکه شعار هفته کودک امسال «کانون برای همه بچه‌ها» بود، ادامه داد: برپایی نمایشگاه «نشانه‌های خدا» در زاهدان، کارگاه‌های ادبی و هنری، کارگاه‌های بازی مادر و کودک و همچنین بازدید کودکان از موزه‌ها و اماکن تاریخی از جمله برنامه‌های هفته کودک بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان بیان کرد: راه اندازی کاروان شادی و نمایشگاه سیار برای کودکان روستا‌ها و حاشیه شهرها، برگزاری محفل شعر عاشورایی با حضور ائمه جمعه در زاهدان و زابل، تجلیل از خانواده شهدای کودک، غبارروبی از مزار شهیدان کودک و نوجوان و دیدار با مسئولان استانی از دیگر برنامه‌های این هفته بود.

وی ادامه داد: در این هفته همچنین نشست‌های تخصصی ویژه مربیان پرورشی، نشست‌های ارتباط والدین با اعضای کانون‌ها و نیز نشست تخصصی سلامت روانی با حضور مشاوران مرکز بهداشت در سیستان برگزار شد.

هادی با بیان اینکه تربیت صحیح کودکان نیاز به صرف زمان دارد، اظهار کرد: نباید بگذاریم دغدغه تأمین معاش و یا زندگی ماشینی، مانع تربیت صحیح کودکان شود؛ باید فاصله‌هایی که بین والدین و فرزندان ایجاد می‌شود را تا حد ممکن کاهش داد.

انتهای پیام/ع

افتتاح چندین نمایشگاه کودک در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار