مدیر آموزش از راه دور آموزش و پرورش:

ثبت نام دانش آموزان مدارس آموزش از راه دور تا اول آبان ماه ادامه دارد

شاهمرادی گفت: ثبت نام دانش آموزان واجد شرايط این مدارس تا اول آبان ماه ادامه خواهد داشت.

ثبت نام دانش آموزان مدارس آموزش از راه دور تا اول آبان ماه ادامه داردبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گودرز شاهمرادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش از راه دور فرصتی طلایی برای آموزش بخشی از فراگیران اعم از دانش آموزان لازم التعلیم (یعنی افرادی كه در سن آموزش قرار دارند اما به دلایل مختلف نظیر معلولیت جسمی، بچه های كار یا دخترانی كه به دلیل تأهل حضورشان در مدارس حضوری با مشكل مواجه هستند و بزرگسالان افرادی كه شرایط سنیشان سپری شده است.

مدیر آموزش از راه دور گفت: پس از اتمام امتحانات شهریورماه ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور بلافاصله آغاز شده و از آن زمان ورودی های جدید برای ثبت نام به مدارس مراجعه می کنند.

وی بیان کرد: بر اساس سیاست‌های وزیر در خصوص تلاش حداكثری برای جذب كلیه بازماندگان از تحصیل علیرغم شروع سال تحصیلی ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور تا پایان مهر در این مدارس امكان پذیر است بنابراین ضروری است مدیران مدارس مذكور زمینه جذب واجدین شرایط را فراهم کنند .

شاهمرادی با اشاره به موضوع ارتقای نرخ پوششی در مدارس آموزش از راه دور،افزود: مهم ترین مساله ای که در این مدارس مورد توجه است ارتقای نرخ پوشش مطلوب برای رسیدن به ظرفیت های کامل است که هنوز با این موضوع فاصله داریم.

وی عنوان کرد: درحال حاضر 1615 مدرسه آموزش از راه دور در بیش از 600 منطقه آموزشی پذیرای دانش آموزان بازمانده و علاقه مند به ادامه تحصیل می باشند .

مدیر آموزش از راه دور یادآور شد : به دلیل تفاوت شیوه آموزش در این مدارس كه به صورت نیمه حضوری بوده ، امكان جذب كلیه علاقه مندان به تحصیل از جمله شاغلین در ادرات و نهادها و مشاغل خصوصی ، كارگران ، خانم های خانه دار ، امكان پذیر می باشد .همچنین این ظرفیت مهم آموزشی قادر می باشد كلیه دانش آموزان ایرانی مقیم خارج از كشور را نیز بر اساس ضوابط پذیرا باشد .

انتهای پیام /

 

ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
با سلام
يكی بیاد این آموزش از راه دور را برداره؟
آخرین اخبار